رمضانی تشریح کرد

تولید محتوای فرهنگی هنری در شبکه شاد با کمک نویسندگان

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برنامه‌های این اداره کل برای مخاطبان علاقه‌مند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای فرهنگی هنری در شبکه شاد با کمک نویسندگان

علی رمضانی با بیان اینکه ظرفیت حوزه نمایش و فیلم مورد علاقه دانش‌آموزان است اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش باید برای دانش‌آموزان علاقه‌مند تولید محتوا داشته باشد. از دو سال قبل اداره کل فرهنگی هنری با کمک نویسندگان به این حوزه ورود پیدا کرد و آثار تولید شده را در اختیار مناطق محروم قرار داد زیرا دانش‌آموزان این مناطق از داشتن امکانات و کتاب فاخر محروم اند.

وی افزود: در این راستا تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کلاسی را داشتیم و با کمک معلمان علاقه‌مند آثاری را برای جشنواره فرهنگی هنری فردا ارسال کردیم.

رمضانی با اشاره به اینکه در شبکه شاد با کمک نویسندگان برنامه‌هایی تولید کردیم ادامه داد: این آثار به دانش افزایی افراد کمک کرد و در جشنواره سی و هشتم نیز دیده شد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امسال هفته تئاتر و سرود مدرسه ای را داریم در تئاتر دانش‌آموزی نیز برنامه‌های متنوعی داریم تا تمام مخاطبان براساس نیازشان به تولید محتواها دسترسی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه برای اولین بار جشنواره معلمان هنرمند را برگزار می‌کنیم گفت: این حوزه از استقبال خوبی مواجه شده است، در حوزه نمایش، نقادی، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی و حوزه‌های متنوعی برای معلمان برنامه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار