ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد

ساری (پانا) - ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از صبح امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد

نام‌‌نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

مهدی محمدی دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ در مازندران گفت: داوطلبان می‌توانند به یکی از چهار روش زیر برای ثبت‌نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اقدام کنند:

۱. ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۲. ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل‌نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۳. ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۴. ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام.

محمدی یادآوری کرد که کاندیدا‌هایی که به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام در این قالب نشدند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری محل سکونت، نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.

به گفته او ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایری همزمان با سراسر کشور از ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به مدت یک هفته انجام می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار