تقدیر از پیشکسوتان و فعالان تشکل پیشتازان

دانش آموز محوری، دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری سه عامل موفقیت دانش آموزان در جامعه است

خرم آباد (پانا) - جلسه تقدیر از پیشکسوتان و فعالان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان لرستان، با حضور رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان، ٬مدیر سازمان دانش آموزی و کادر اداری این سازمان در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز محوری، دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری سه عامل موفقیت دانش آموزان در جامعه است

در این جلسه عنایت صادقی ضمن تشکر از زحمات کادر سازمان دانش آموزی و پیشتازان، خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین دو ساحت بسیار مهم وجود دارد. ساحت آموزشی و انگیزشی.

او بیان کرد: ساحت آموزشی اشاره به کادر فرهنگی و اداری این ارگان دارد که تسهیل گر فعالیت های آموزش و پرورش هستند، اما در ساحت انگیزشی، موضوع مهم ترغیب دانش آموزان در جهت کسب مهارت ها، الگوهای رفتاری و فضایل اخلاقی است.

صادقی تصریح کرد: هر دوی این ساحت ها با تلاش مضاعف کادر سازمان دانش آموزی استان لرستان و اعضای تشکل پیشتازان استان میسر شده است.

در ادامه محسن امیری خواه، رئیس سازمان دانش آموزی لرستان، گفت: پیشتازان، محور اصلی سازمان دانش آموزی و همچنین محور فعالیت های پرشکوه در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و پرورشی هستند.

وی افزود: هدف و اولویت ما پرورش و ایجاد فرهنگ دانش آموز محوری، دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری است. این سه عامل، باعث موفقیت دانش آموزان در جامعه است.

در پایان از مسعود یوسفی، خانم جمشیدی، تعدادی از فعالان پیشتاز دانش آموزی و کادر این اداره با اهدای لوح سپاس و هدایایی تشکر به عمل آمد.

خبرنگار : کوشا شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار