مرحله دوم مسابقات مناظرات دانش آموزی

شهرکرد(پانا)_ مرحله دوم مسابقات مناظرات دانش آموزی در استان برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۶۹۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم مسابقات مناظرات دانش آموزی

در این مرحله از مسابقات 5 تیم (بن،فارسان،لردگان،بروجن و ناحیه 1 شهرکرد) از دختران و 5 تیم از پسران که مرحله اول مناظرات را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند با هم به رقابت پرداختند.

به طوریکه در روز 18 اسفندماه 99؛ 2 تیم ناحیه 1 شهرکرد و لردگان درباره موضوع «امتحانات مجازی در شرایط کرونایی» با هم به مناظره پرداختند که ناحیه 1 موافق و لردگان مخالف این موضوع بود و در نهایت تیم ناحیه 1 شهرکرد موفق به راهیابی به مرحله نهایی شد.

همچنین در این مرحله تیم های بن در جبهه تیم مخالف و فارسان در جبهه تیم موافق با موضوع «اولویت آموزش مجازی بر آموزش حضوری» مناظره کردند که سرانجام تیم بن به مرحله بعد صعود کرد؛ به طوریکه در روز 24 اسفند 99 با تیم بروجن درمورد گسترش کتابهای کمک آموزشی به مناظره خواهند پرداخت و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند با تیم ناحیه یک در مرحله فینال مسابقات رقابت خواهد کرد.

شایان ذکر است فارغ از جنبه مسابقات هدف اصلی این مناظرات گسترش روحیه نقدپذیری و اخلاق مناظره علمی و منطقی در دانش آموزان است که با همت سازمان دانش آموزی کشور و همچنین سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری بخش زیادی از اهداف اصلی این مسابقات تحقق یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار