نشست خبری فدراسیون تیراندازی

نصر اصفهانی: تحریم‌ها بیشترین آسیب را به تیراندازی ایران زد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی تپانچه ایران معتقد است بیشترین تاثیر تحریم‌ها در ورزش ایران به تیراندازی بیشتر از سایر رشته‌ها رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نصر اصفهانی: تحریم‌ها بیشترین آسیب را به تیراندازی ایران زد

محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه در نشست خبری فدراسیون تیراندازی درباره آخرین وضعیت تیم ملی و المپیکی‌های این رشته گفت: از نیمه اردیبهشت با آقای دادگر و هیئت رئیسه صحبت کردیم و فضای مناسب ایجاد شد و المپیکی‌ها در سالن‌ها با رعایت پروتکل‌ها هفته‌ای سه جلسه تمرین کردند تا از آمادگی دور نشوند. اردوها برگزار شد و در اولین مسابقه کشوری با اختلاف زیاد نسبت به سایرین خود را نشان دادند حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد آماده هستند و بقیه در فاز اختصاصی است تا در المپیک به ۱۰۰ رصد آمادگی برسند.

وی در واکنش به سوال پانا درباره حضور ملی‌پوشان ایران در مسابقات آنلاین گفت: ملی‌پوشان نیاز به قرار گرفتن در فرم مسابقات داشتند و باید محک می‌خوردند. درست است در مسابقات آنلاین کنار سایر تیراندازان نیستند ولی تعداد بیشتری از بچه‌ها را در مسابقه شرکت دادیم تا در جو مسابقات باشند.

سرمربی تیم ملی تپانچه درباره تحریم‌ها و مشکل فشنگ گفت: تحریم‌ها بیشترین آسیب را به ورزش ما زد، درست است که الان سلاح‌ها به روز شده است اما یک پیچ را نمی‌توانیم برای سلاح تهیه کنیم. سلاح‌ها قابل استفاده در مسابقات بین‌المللی نبود و هیئت رئیسه و دادگر همه تلاش خود را کردند تا به‌روزترین سلاح همان شرکتی که بچه‌ها از آن سلاح داشتند، خریداری شد. باید با تلاش خود و بچه‌ها جوابگوی زحمات دادگر باشیم و هیچ نیازمندی دیگری نداریم.

وی در پایان گفت: در مسابقات آزاد و لیگ ملی‌پوشان عملکرد خوبی داشتند. دو ماه نیاز است که ملی‌پوشان به سلاح‌ها عادت کنند اما فروغی و رستمیان بعد از ۱۵ روز به رکورد خود رسیدند. سبقت الهی برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ در شرایط خوبی است و فشنگ‌ها به هر نحوی که بود در اختیارمان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار