در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب آذربایجان شرقی مطرح شد:

معلمان ما خط شکن و در زیست‌بوم جدید، مجاهدان واقعی تعلیم و تربیت هستند

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کردآذربایجان در حوزه فرهنگ و تربیت و ایجاد مدارس نوین و ماندگار در قرن معاصر و ماقبل آن قدمت دیرینه دارد و معلمان خط شکن و در زیست‌بوم جدید، مجاهدان واقعی تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ما خط شکن و در زیست‌بوم جدید، مجاهدان واقعی تعلیم و تربیت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب استان گفت: آذربایجان در حوزه فرهنگ و تربیت و ایجاد مدارس نوین و ماندگار در قرن معاصر و ماقبل آن قدمت دیرینه دارد. شناسنامه آذربایجان با تربیت اساتید، دانشمندان، علما، شاعران، مبارزان و سرداران عاشورایی با دستان توانمند معلمان فرهیخته رقم خورده است.
وی افزود: معلمان و فرهنگیان این خطه از ایران اسلامی همواره با تابلوی دیانت، تعهد، اخلاص و پشتکار در همه جا شناخته می شوند. در دوران شیوع کرونا و زیست بوم جدید تلاش و خدمات و مجاهدت معلمان بیش از هر زمانی عیان شد.
وی خاطرنشان کرد: جامعه، رسانه ها، سازمان ها و خانواده ها؛ جایگاه بلند معلم و مدرسه را بیش از هر زمانی درک کرده و اذعان می‌دارند. معلمان از جان مایه گذاشته و از زمان شخصی و خانوادگی خود فراتر از زمان رسمی مجازی وقت صرف کرده اند و پاسخگوی دانش‌آموزان و خانواده‌ها شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تحقق جلوه های عینی و عملی موضوع بسیار مهمی است که یک فرصت جدید و جالب در دوران کرونا و زیست بوم جدید ایجاد کرد که باید در آینده نیز تقویت شود.
وی افزود: در این راستا در استان، بیش از ۳۰ هزار محتوای الکترونیکی و درسنامه توسط معلمان تولید و منتشر شد و ساز و کار جدیدی از تعامل معلم، دانش آموز و خانواده مخصوصاً در اَبَر شبکه شاد معرفی کردند.
پاشایی گفت: همکاران اداری و آموزشی با درک محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار و احتمال عدم دسترسی دانش‌آموزان روستایی و عشایری، به آموزش‌های غیرحضوری، یک سال است که در قالب طرح یاریگران آموزش به یاری دانش آموزان و مدارس روستایی شتافته اند.
وی ادامه داد: معلمان در صعب العبورترین روستاها و در شرایط سخت آب و هوایی و برفی با رعایت تمامی موازین بهداشتی، هم اکنون در کلاس‌های خود حاضرند. همچنین بسیاری از مدیران و معلمان ما در مدارس شهری به دانش آموزان مشکل دار از لحاظ یادگیری و دیرآموزی کلاس های محدود رفع اشکال را برگزار می‌کنند.
وی در پایان گفت: معلمان ما خط شکنان جبهه تعلیم و تربیت در زیست‌بوم جدید و مجاهدین واقعی تعلیم و تربیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار