برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان حوزه پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد(پانا)- مراسم تجلیل از کارکنان حوزه پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی هنری ضریح آفتاب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان حوزه پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی

حسین شادکام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: بخش های مختلف حوزه پرورشی از جمله ادارات قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، مشاوره، سازمان دانش آموزی، اردوگاه ها، دفتر همکاری ها حوزه علمیه و آموزش و پرورش، موسسه ضریح آفتاب و همه کارکنان در این ایام برنامه های متعدد و خوبی داشتند که از زحمات همه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمام توجه حوزه پرورشی باید معطوف برنامه ها و فعالیت های پرورشی باشد گفت: خوشبختانه امروز جنس کارکنان این حوزه از جنس مربیان پرورشی دهه شصت و اول انقلاب است که دارای روحیه بسیار خوب و با صفا و فعال و پویا هستند.

شادکام گفت: همکاران فرهنگی دنبال تربیت فرزندان دیگران هستند و در این زمینه دغدغه دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ضمن تبریک پیشاپیش عید مبعث به اهمیت و بزرگی مبعث حضرت رسول(ص) اشاره کرد و گفت: بعضی از ویژگی های پیامبراکرم(ص) در سطح پایین تر در مربیان پرورشی وجود دارد، مثلا یک رفتار ناهنجار دانش آموز آنها را آزرده می کند، معلم از اینکه دانش آموز بد عملی و بد نگرشی دارد غصه می خورد، که حد اعلای این ویژگی ها در پیامبر اسلام وجود داشت. انشاالله خداوند توفیق دهد وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار