برگزاری نشست هیات رئیسه مجمع پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- نشست هیات رئیسه مجمع پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هیات رئیسه مجمع پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی استان در این نشست با تاکید بر جایگاه مجامع پیشتازان در سازمان دانش آموزی گفت: انتظار می رود با توجه با اینکه هیئت رئیسه مجامع دانش آموزی با پشتوانه رای پیشتازان به مسئولیت رسیده اند با فعالیت مناسب در فضای حقیقی و مجازی در جهت بهبود فعالیت های سازمان دانش آموزی تلاش کنند.

در ادامه جلسه غلامرضا حیدری معاون سازمان دانش آموزی استان جذب و نگهداشت و استفاده از فضای مجازی را سه فعالیت محوری پیشتازان در این شرایط عنوان کرد و افزود: مبنا و اساس فعالیت های سازمان و تربیت تشکیلاتی و اجتنماعی دانش آموزان در حضور است که دانش آموز رفتاری را یاد بگیرد علاقه مند شود و آن منش را در رفتار خود تجلی دهد. یعنی فرد بداند و بخواهد و بتواند کاری را انجام دهد.

وی در ادامه به شعار پیشتازان استان با عنوان پیشتازان حریم رضوی، طلایه داران ادب و دینداری اشاره کرد و گفت: باید مجامع پیشتازان برای تحقق این شعار و عمل به آن برنامه ریزی کنند و با دو محوریت شناخت شخصیت حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف همچنین شناخت سیره رضوی و تبیین معارف رضوی در این زمینه تولید فکر و محتوا داشته باشند.

در ادامه جلسه اعضای هیات رئیسه مجمع مربیان و دانش آموزان پیشتاز برنامه ها، چالش ها و دغدغه ها ی خود را در حوزه تشکیلاتی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار