برگزاری جشن نیکوکاری به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند شهر زلزله زده سی سخت

یاسوج (پانا) - در آستانه سال نو به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند شهر زلزله زده سی سخت، آیین جشن نیکوکاری پویش دانش آموزی به صورت نمادین و با شعار «عیدی برای همه» با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و آموزش نوع دوستی و مهرورزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند شهر زلزله زده  سی سخت

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدالت آموزشی یکی از ارکان سند تحول بنیادین است که ما در اموزش و پرورش ملزم به اجرای آن هستیم. بنابراین هیچ دانش آموزی نباید به دلیل محرومیت از درس و تحصیل عقب بماند.

سید نظام مرادی با اشاره به اینکه بدلیل شیوع بیماری امکان توزیع پاکت نیکوکاری بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد ابراز کرد: بر همین اساس با هماهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان و معرفی درگاه‌ های پرداخت غیرحضوری و شماره کارت ‌های بانکی از ظرفیت دانش آموزان برای کمک به نیازمندان استفاده می ‌شود.

مرادی گفت:با توجه به وقوع زلزله شهر سی سخت و تخریب مدارس و منازل مسکونی فرهنگیان و از بین رفتن تمامی لوازم و امکانات دانش آموزان و خانوادها آنان نیازمند مساعدت هموطنان است، انشالله بتوانیم کمک‌های خوبی در این جشن برای آنان جمع‌آوری کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مردم خیر و نیکوکار می توانند مساعدت های مالی خود را جهت کمک به دانش آموزان و مدارس آسیب دیده به شماره حساب هنرستان فنی شهید چمران سی سخت (4150109168003) و شماره شبای ir 870170000004150109168003 واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار