شهرام شکوهی:برایم فرقی نمی کند شاعر ترانه‌هایم خودم باشم یا شخص دیگری

تهران (پانا)-شهرام شکوهی می‌گوید در سال جدید آلبوم جدید خود را منتشر خواهد کرد و در ایام عید نوروز نیز قطعه جدیدی با حال و هوای عید نوروز به مخاطبانش هدیه می دهد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرام شکوهی:برایم فرقی نمی کند شاعر ترانه‌هایم خودم باشم یا شخص دیگری

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت:«به طرفدارانم نوید انتشار یک آلبوم جدید برای بعد از عید می‌دهم. خوشبختانه در این مدت مشغول تولید و ضبط چند قطعه جدید بودم.»

وی ادامه داد:«سال‌ها در حوزه موسیقی کم کار بودم و حتی در دوره‌ای تصمیم گرفتم که دیگر در این حوزه فعالیت نکنم اما امروز به این نتیجه رسیده‌ام که می‌خواهم در این حوزه باشم و برای مخاطبانم موسیقی جدید تولید کنم.»

این خواننده با اشاره قطعه‌های جدیدی که به زودی منتشر خواهند شد گفت:«نزدیک به هشتاد درصد از ترانه‌سرایی آلوم جدید توسط خودم انجام شده است. برایم فرقی ندارد آهنگی بخوانم که شاعرش من نباشم. چیزی که در انتخاب شعر به من کمک می‌کند کلام است، اینکه مخاطب بتواند با آن موسیقی ارتباط برقرار کند. بسیاری از خواننده‌های معروف در سراسر جهان موسیقی‌هایی می‌خوانند که خواننده آن‌ها خودشان نیستند و این کار از نظر دیگران اشکالی ندارد زیرا علاوه بر شعر خوب، صدای زیبا و کوک خواننده است که به موسیقی جان می‌بخشد.»

شکوهی با اشاره به آهنگی که تا قبل از عید منتشر می‌کند تصریح کرد: «تا پیش از عید برای تبریک به سال نو و نشان دادن عشق و احترامم به طرفداران و مخاطبان همراهی که سال‌ها در کنارم بودند و من را فرامو ش نکردند قطعه جدیدی منتشر خواهم کرد. این قطعه حال و هوای عید دارد و برای این مناسبت تولید شده است.»

این خواننده با اشاره به دلیل کم کاری خود در سال‌های اخیر توضیح داد: «مشکل قلبی من باعث کم کاری شد. کسی من را مجبور به فاصله گرفتن از حوزه موسیقی نکرد بلکه بیماری باعث این دوری شد. حرفه ما هم اینگونه نیست که بتوانید با یک یا دو قطعه در مارکت بمانید. باید حضور خوب داشته باشید یا به طور کلی نباشید. سال ۹۸ انرژی ام را جمع کردم و تصمیم گرفتم با قدرت برگردم. در سال جدید تنوع در آثارم دارم و اگر از دست ویروس کرونا راحت شویم اجرا‌های مختلفی را روی صحنه می‌برم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار