در آیین افتتاحیه هفته سرود و نمایش؛

رمضانی: فرهنگ و هنر می‌تواند به نشاط و شادابی دانش‌آموزان کمک کند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد فرهنگ و هنر می‌تواند به نشاط و شادابی دانش‌آموزان کمک کند تا دانش‌آموزان در مدارس بتوانند یک مهارت را یاد بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: فرهنگ و هنر می‌تواند به نشاط و شادابی دانش‌آموزان کمک کند

علی رمضانی در آیین افتتاحیه هفته سرود و نمایش که صبح امروز شنبه 16 اسفندماه که در مشهد مقدس برگزار و به طور زنده از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه باید به تربیت نسلی بپردازیم که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند اظهار کرد: باید از همکارانم که در این حوزه شبانه روزی فعالیت دارند تشکر و قدردانی کنم فرهنگ و هنر می‌تواند به نشاط و شادابی دانش‌آموزان کمک کند تا دانش‌آموزان یک مهارت را یاد بگیرند.

رمضانی به جنگ موجود در راستای فرهنگ و تضعیف آن اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم هر مدرسه یک سرود داشته باشد تا بتوانیم به افزایش نشاط و شادابی مدرسه نیز کمک کنیم.

به گزارش پانا، آیین افتتاحیه طرح هفته نمایش و سرود در مدارس که با همکاری اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز ۱۶ اسفندماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، تا 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

این طرح در 3 بخش پخش آثار سرود و نمایش دانش‌آموزی (ویژه دانش‌آموزان)، پخش برنامه‌های آموزشی سرود و تئاتر (ویژه مربیان و معاونان پرورشی) و پخش برنامه‌های گفتمان سرود و نمایش در مدارس ویژه ادارات فرهنگی، هنری استان‌ها برگزار می‌شود. این طرح همچنین در راستای سند تحول بنیادین و با هدف انتقال مفاهیم تربیتی در قالب سرود و نمایش و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با شعار هر مدرسه، یک سرود، یک نمایش اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار