معاون آموزش ابتدایی در شیراز:

مدرسه فردا مدرسه ای خواهد بود که همه کودکان در آن حق موفقیت دارند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سفر خود به شیراز ضمن بازدید از نمایشگاه آثار و طرح‌های حوزه ابتدایی که در مدرسه ابوقداره شیراز برگزار شد، در جمع گرم و صمیمی آموزگاران ، مدیران و تعدادی از دانش‌آموزان برگزیده علمی و هنری استان حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه فردا مدرسه ای خواهد بود که همه کودکان در آن حق موفقیت دارند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دکتر حکیم زاده در ادامه سفر خود به شیراز ضمن بازدید از نمایشگاه آثار و طرح های حوزه ابتدایی که در مدرسه ابوقداره شیراز برگزار شد، در جمع گرم و صمیمی آموزگاران، مدیران و تعدادی از دانش آموزان برگزیده علمی و هنری استان حضور یافت.

معاون آموزش ابتدایی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران امر آموزش در استان فارس اظهار کرد: اگر قرار است پیشرفت و تغییری حاصل شود، شروع آن دوره ابتدایی خواهد بود ازین رو پیشرفت ها و اقدامات خوب انجام شده در حوزه ابتدایی مرهون این نگاه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش است.

حکیم زاده در جایی دیگر از سخنان خود گفت: برنامه ما برای نوروز امسال نیز مانند سال های گذشته به این شکل خواهد بود که عید و داستان جایگزین تکالیف سنتی و مشق عید می باشد. افزون بر آن، دانش آموزان این تعطیلات را با انجام فعالیتهای دیگری مغتنم خواهند شمرد و از فرصتی که هنر برای بروز خلاقیت های انسانی فراهم می کند، استفاده خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی ضمن تاکید بر این اصل که هر کودکی حق دارد به مدرسه برود و موفق شود و مدرسه فردا مدرسه ای خواهد بود که همه کودکان در آن حق موفقیت دارند؛ ابراز کرد: اهتمام به ثبت نام صد در صدی و تلاش براین که هیچ کودکی از آموزش بازنماند گام نخست متولیان تعلیم و تربیت است و وقت آن رسیده که نگاه ها از انسداد مبادی بیسوادی به انسداد موانع یادگیری متوجه شود و اساس برگزاری این قبیل نمایشگاه ها به این معنا است که تفاوت های افراد را به رسمیت بشناسیم و مجالی را فراهم کنیم که دانش آموزان با علائق و استعدادهای مختلف به بروز و ظهور خلاقانه افکار و دیدگاه های خود بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار