از سوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفت:

تشریح برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی

کرمان(پانا)- از سوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی تشریح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، دیدار با خانواده معظم شهدای امور تربیتی، دیدار با پیشکسوتان امور تربیتی، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری جلسه معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس استان در شبکه شاد از برنامه های درنظر گرفته شده در این هفته است.

وی افزود: برگزاری همایش تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران مدارس مناطق شهداد و گلباف، برگزاری مراسم میثاق با شهدا، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تهیه، چاپ و توزیع تقویم دیواری سال 1400 به مناسبت 8 اسفند در دوایر داخلی اداره کل و مناطق استان در این هفته در دستور کار این معاونت است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، اهدای لوح سپاس وزیر، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت متبوع به نیروهای شاغل در حوزه پرورشی و مشاوره و نیروهای آموزشی فعال در عرصه های تربیتی مدارس شهرستان ها و مناطق استان، همچنین اهدای لوح تجلیل وزارتی به معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق استان در این هفته را دیگر برنامه های هفته تربیت اسلامی عنوان کرد.

مرادی ضمن قدردانی از همه تلاشگران عرصه تربیت اسلامی اظهار کرد: در این هفته همچنین لوح سپاس وزارتی به سرگروه های فعالیت های پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی شهرستان ها و مناطق استان و لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان به 20 درصد از فعالان عرصه های تربیتی مدارس استان اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار