همزمان با هفته تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی

بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی بافق

بافق (پانا) - نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهیدباهنر و فجر شهرستان بافق برگزار و معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش از آن بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی بافق

به مناسبت هفته تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی، نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی شهیدباهنر و فجر شهرستان بافق برپا شد و معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش از آن بازدید کردند.

میرجعفری در حاشیه این نمایشگاه گفت: بی شک کانون های فرهنگی تربیتی در بروز استعدادهای دانش آموزان نقش بی بدیل داشته و دارد.

وی تصریح کرد: با مجازی شدن فعالیت ها و تمرکز فعالیت در شبکه شاد، خوشبختانه کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان بافق همگام با کانون های کشور نسبت به تولید محتوای باکیفیت و جذاب اقدام کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق در پایان ابراز کرد: با فعالیت مجدانه عوامل اداری و اجرایی کانون ها با ایجاد گروه ها و کانال های مربوطه، قریب به نود درصد برنامه ها از جمله انجمن های 22گانه، جوانه ها، کارگاه های مهارت آموزی و آموزشی و کلاس های تخصصی در شبکه آموزشی دانش آموز (شـاد) قابلیت اجرایی یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار