در گرامیداشت هفته امور تربیتی در دبیرستان شرافت منطقه ۱۳ عنوان شد:

تعلیم در کنار تربیت معنای واقعی پیدا می کند

تهران (پانا)- علی امیری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳ در برنامه گرامیداشت هفته امور تربیتی ، وظیفه آموزش و پرورش را فراهم آوردن بستر مناسب برای تربیت دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم در کنار تربیت معنای واقعی پیدا می کند

برنامه تجلیل از حوزه پرورشی منطقه ۱۳ به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی در دبیرستان شهید شرافت منطقه ۱۳ با دعوت از مسئولین حوزه پرورشی منطقه و با حضور کادر دبیرستان برگزار شد.
علی امیری؛ ضمن تبریک به مناسبت در پیش رو بودن هفته امور تربیتی به همکاران پرورشی و آرزوی سلامتی و توفیق برای تلاش در راستای پرورش دانش آموزان گفت: یکی از فعالیت های اصلی و مهم آموزش و پرورش فراهم نمودن بستر مناسب برای تربیت دانش آموزان است که این امر یک فرایند تعاملی بر اساس نظام معیار اسلامی است و در این رسالت مهم هر یک از مسئولین باید به نحو درست ایفای نقش کنند و بستر مناسب را مهیا سازند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ضعف های اصلی ما در نظام تعلیم و تربیت پر رنگ‌شدن آموزش و در سایه قرار گرفتنِ پرورش است در حالی که آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت، معنای واقعی پیدا می‌کند.
امیری افزود: نظام آموزشی نقش مهمی در جامعه پذیری دانش آموزان ایفا می کند از این رو دانش آموزان علاوه بر فراگیری علم و دانش با فعالیت های پرورشی به هویت خود نیز می پردازند و این یکی از مسائل مهم در امر تربیت است چرا که میوه تربیت، هویت است و باید در مدارس و کلاس های درس به ثمر بنشیند.
او تصریح کرد: حضور با علاقه و اختیاری دانش آموزان و همکاران در فعالیتهای پرورشی بسیار ارزشمند است و باید در کانون توجه مسئولین قرار گیرد.
در ادامه، فاطمه گودرزی؛ مدیر دبیرستان شرافت با تبریک هفته ی امور تربیتی به حوزه پرورشی و معاونان منطقه ۱۳ و تشکر ویژه از رهنمودهای معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، به بیان فعالیت های پرورشی دانش آموزان دبیرستان شرافت از زمان شیوع کرونا پرداخت و در پایانِ برنامه، کلیپی از مجموعه فعالیت ها ی پرورشی دبیرستان " فعالیت های مناسبتی، ورزشی و تندرستی، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی و هنری، اردو های مجازی، جشنواره نوجوان سالم و ..."برای حاضرین ارائه شد. و از همکاران در انتهای مراسم تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار