رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد؛

باید به فرمولی واحد در متناسب سازی حقوق دست یافت

تهران (پانا) - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از نمایندگان بازنشستگان مشمول تأمین اجتماعی دعوت کرد تا با برپایی جلسات فوری با مدیرعامل تأمین اجتماعی برای رسیدن به فرمولی واحد در متناسب سازی حقوق خود کمک کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
باید به فرمولی واحد در متناسب سازی حقوق دست یافت

به گزارش سازمان برنامه و بودجه، «محمدباقر نوبخت» در جلسه با نمایندگان کانون بازنشستگان کارمندان دولت مشمول تامین اجتماعی ضمن استقبال از نقطه نظرات آنان برای اجرای هرچه بهتر قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین، گفت: امروز تعامل خوبی با تمامی کانون‌های بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد و ابراز امیدواری کرد تا بتوان به راه حل فوری در این زمینه دست یافت.

براساس این گزارش در جلسه مزبور تعدادی از نمایندگان کانون‌های مربوطه از جمله: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مخابرات ایران، کمیته امداد امام (ره) و... مسایل و مشکلات خود در زمینه شیوه اجرای متناسب‌سازی حقوق و دستمزد بیان کردند و خواستار تشکیل کارگروهی برای رعایت عدالت در متناسب سازی حقوق کارمندان دولت بازنشسته مشمول تامین اجتماعی شدند.

همچنین،نمایندگان بازنشستگان خواستار آن شدند که تا فرصت باقی مانده تا پایان سال تمهیدی اندیشیده شود تا موضوع مابه التفاوت‌ها اجرایی شود، تا از این راه بسیاری از این مشکلات برطرف شود.

بعلاوه، تامین منابع مورد نیاز برای ادامه متناسب سازی در سال آینده از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

سپس رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از نمایندگان بازنشستگان کارکنان دولت مشمول تامین اجتماعی دعوت کرد تا همچون سایر تشکل‌های بازنشستگی لشگری و کشوری، با برپایی جلسات فوری(حداکثر تا پایان هفته جاری) با کارشناسان سازمان برنامه وبودجه و «مصطفی سالاری»، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به یک فرمول واحدی برای رفع مشکل اختلاف در نحوه پرداخت‌های طرح همسان سازی حقوق ودست مزد این کانون با سایر بازنشستگان کشوری ولشکری دستیابند.

وی در پایان گفت: پس از جمع بندی نهایی سند مربوطه امضا و به مورد اجرا درخواهد آمد تا این اختلاف در متناسب سازی برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار