مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

فعالیت های پروژه مهر 1400 در البرز آغاز شد

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از آغاز فعالیت های پروژه مهر ۱۴۰۰ در البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های پروژه مهر 1400 در البرز آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، به گفته سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در بهمن ماه سال جاری طی بخشنامه ای ۸ بندی از ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان خواسته شده تا فعالیت های مرتبط با شوراهای پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را آغاز کنند.

قاسمی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: پروژه مهر، فرصتی برای شناسایی، پایش، و پیگیری چالش ها و مشکلات آموزشی، فیزیکی، پرورشی، بهسازی و ساماندهی نیروی انسانی را فراهم می کند تا در زمان بازگشایی، مدارس با کمترین مشکل مواجه باشند.

وی اظهار کرد: بازمهندسی ساختار اجرای پروژه مهر به منظور مدیریت، هماهنگی و انسجام در اهداف، سیاست ها و برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در فعالیت ها از نکات مورد توجه در پروژه مهر سال تصیلی آتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: از شوراهای پروژه مهر در سطح استان خواسته شده تدوین برنامه عملیاتی همسو با سند تحول بنیادین و نگارش جدول زمان بندی کاربردی(cpm) به مثابه نقشه راهی که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم و تقسیم کار به صورت شفاف و دقیق به منظور تحقق بازگشایی مطلوب در بعد سخت افزاری و نرم افزاری مشخص شده باشد مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی در پایان با بیان اینکه توصیه شده پروژه مهر 1400 با رعایت سادگی ضمن توجه به دستورالعمل های بهداشتی آغاز شود، گفت: فراهم ساختن زمینه پایش اطلاعات مرتبط با آموزش در فضای مجازی از جمله اطلس دسترسی دانش آموزان به آموزش ها، تجهیزات، تولید محتوای آموزشی، بسته های آموزشی و ... از دیگر موضوعاتی است که در پروژه مهر باید به آن توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار