جلسه توجیهی معاونین پرورشی در محل دبستان اولیاء ناحیه یک یزد برگزار شد

یزد(پانا)_به منظور پیگیری برگزاری مسابقات، جشنواره ها و گرامیداشت  هفته تربیت اسلامی،جلسه توجیهی معاونین پرورشی در محل دبستان اولیاء ناحیه یک یزد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی معاونین پرورشی در محل دبستان اولیاء ناحیه یک یزد برگزار شد

"محمد معینی"معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،از آنها به عنوان مهندسین تربیت اسلامی کرد و با تبریک ۸ اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی گفت:برتری انسانها نسبت به دیگر بنا به گفته قرآن کریم تقوا و دانش است.
معینی گفت: مربی پرورشی باید علاوه بر این که یک رهبر تربیتی و دینی است باید یک رهبر علمی هم باشد شد وبا توجه به پیشرفت تکنولوژی یک قدم از دانش‌آموزان جلوتر بوده و خود را به روز کند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های معاونین و مربیان پرورشی در تمامی فعالیت ها اظهار داشت، برای موفقیت در کارها ،نیاز به ارتباط قوی با دانش آموزان و عوامل مدرسه است.
معینی در پایان خواستار همکاری بیشتر معاونین و مربیان پرورشی با تشکل های دانش آموزی و پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها شد و افزود: جهت پیشبرد اهداف پرورشی در تمامی کارها اول باید رضایت خدا وبعد رضایت خلق خدا را در نظر گرفت ،چرا که در طول خدمت یک معاون یا مربی پرورشی اگر یک نفر درست استعدادیابی شود و به جایی برسد این برای او کافی است و به خوبی در یادها خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار