در جلسه انجمن اولیاء مربیان دبیرستان دخترانه فرزانگان۴ منطقه ۱۳ عنوان شد:

معلمان در اولین لایه تربیتی و آموزشی دانش آموزان قرار دارند

تهران(پانا)- در جلسه انجمن اولیا و مربیان منطقه ۱۳ که با حضور مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد، نقش کلیدی اعضای انجمن اولیا و مربیان جهت کیفیت آموزش در مدارس بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در اولین لایه تربیتی و آموزشی دانش آموزان قرار دارند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۳تهران؛ جلسه انجمن اولیاء مربیان مجتمع آموزشی دخترانه فرزانگان ۴ با حضور، سید محمد هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، بهروز مهری رئیس اداره استعدادهای درخشان شهر تهران، محمد بداغی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهر تهران، احمد اسدی معاون آموزش متوسطه و اعضاء انجمن اولیاء و مربیان مدرسه برگزار شد.
ابتدا، سید محمد هادی حسینی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های اعظم پشمینه، مدیر دبیرستان و کادر اجرایی و آموزشی و تبریک ایام ماه رجب، تاکید کرد؛ جهت ترسیم و تحقق آینده روشن برای فرزندانمان باید براساس اسناد بالادستی که مورد تأیید و تأکید مقام معظم رهبری است، گام برداشت.
وی افزود: آنچه که ما در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس سمپاد باید انجام دهیم، استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات جهت تربیت به همراه آموزش براساس ساحت های شش گانه است.
در ادامه، مهری ضمن تشکر از مدیر مدرسه و کادر اجرایی و انجمن اولیا تصریح کرد: معلمان در اولین لایه تربیتی و آموزشی دانش آموزان قرار دارند، معلمانی که با وجود بسیاری از مشکلات بستری مناسب جهت یادگیری دانش آموزان فراهم کرده اند.

وی افزود: نقش کلیدی انجمن اولیاء و مربیان در انتقال حس خوب به معلمان بیش از پیش احساس می شود، که با ورود کیفیت بخشی در حوزه های آموزشی، پرورشی و پژوهشی، انجمن اولیا در لایه دوم قرار دارند.

وی تاکید کرد: جایگاه حوزه ستادی با هدفِ همراهی و همدلی، جهت رشد و تعالی در لایه سوم است.
بداغی نیز، مدرسه را محلی تعاملی دوسویه مثبت خواند و تأکید کرد؛ آموزش و پرورش تنها نهادی است که در آن مشارکت حداکثری دلسوزانه انجام می پذیرد.

وی افزود: لازمه اداره مدرسه به مطلوب ترین نحو ممکن، استفاده مناسب از منابع است همچنین درادامه با اشاره به طرح پایش خاطر نشان کرد: تمام تلاش ها جهت ارتباط مؤثر اولیاء با مدرسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار