مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان:

سازمان دانش آموزی، زمینه بسیار مهم برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است

سمنان (پانا) - مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان با بیان اینکه سازمان دانش آموزی در کنار سایر تشکل های دانش آموزی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی، فضا و زمینه بسیار مهم برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، گفت: اشکالات موجود در سطح جامعه از بُعد اخلاقی و رفتاری، ناشی از تک بعدی بودن دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی، زمینه بسیار مهم برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است

قاسم شریفی در دیدار رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با ایشان، با عنوان این مطلب که عدم توجه به تشکل های دانش آموزی و تربیت همه جانبه دانش آموزان در ایام تحصیلشان و صرفا توجه به یک یا دو بُعد تربیتی، سبب مشکلات فوق شده است، خاطرنشان کرد: در کنار هم قرارگرفتن فعالیت های مختلف و حمایت کافی از تشکل های متعدد دانش آموزی کمک بسیاری به تربیت تمام جانبه و همه بُعدی دانش آموزان می کند.

وی با اشاره به اینکه زمینه به وجود آمدن افراد داعشی و منافق که دشمن دین و نظام ما هستند، ناشی از تک بُعدی بودن شخصیت آنان است، اظهار کرد: درسته که یک داعشی نماز می خواند، روزه می گیرد، قرآن حفظ می کند و ... اما چون تربیت آنان تک بعدی بوده است، سرنوشت آنان این چنین شده است؛ بنابراین باید در تربیت همه جانبه فرزندانمان، نهایت تلاش و دقت را داشته باشیم تا دچار آسیب نشوند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان، با بیان اینکه یکی از حوزه های مورد علاقه بنده در سازمان دانش آموزی، خبرگزاری پانا است، گفت: بنده معتقدم خبرگزاری پانا باید مرجع اول خبرگزاری ها در زمینه انتشار خبر و اطلاعات آموزش و پرورش باشد، افزود: خداراشاکرم که هم اکنون چنین فضایی درحال شکل گیری در استان است.

شریفی ادامه داد: از آنجایی که حوزه آموزش و پرورش دارای دغدغه ها، مشکلات، چالش ها و آسیب های فراوانی است که نیازمند تهیه تحلیل و گزارش شبانه روزی خبرنگاران پانا است، با این شرایط، اگر چنین اقدامی شکل گیرد، دیگر حتی فرصت مراجعه و تهیه خبر از دستگاه های دیگر نیز را پیدا نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه گزارشات مدرسه ای، شهرستانی و استانی از بدنه آموزش و پرورش تحت عنوان گزارش تحلیلی روز و گزارش تحلیلی هفته، از زبان مدیران، اولیاء و دانش آموزان، کار بسیار خوبی است که نیازمند حمایت و توجه بیشتر به این حوزه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار