در دومین نشست هم اندیشی با موضوع مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان خرم آباد عنوان شد:

مجلس دانش آموزی، دانش آموزان را روشنفکرانی صاحب نظر در جامعه خواهد کرد

خرم آباد(پانا)- دومین نشست هم اندیشی در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در این نشست عنوان کرد مجلس دانش آموزی آغاز راهی نوین برای دانش آموزان است که در آینده بتوانند به عنوان روشنفکران صاحب نظر در جامعه حضور یابند.

کد مطلب: ۱۱۶۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی، دانش آموزان را روشنفکرانی صاحب نظر در جامعه خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، در این نشست به بحث و گفتگو پیرامون مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش ناحیه یک و اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه یک پرداخته شد و حاضران در جلسه به اظهار نظر و بررسی جوانب مختلف این مهم پرداختند.

در ابتدای این نشست، محمد حسین احمدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک عنوان کرد: کارهای تشکیلاتی مانند مجلس دانش آموزی، آغاز راهی نوین برای دانش آموزان است که در آینده این افراد بتوانند به عنوان اندیشمندان و روشنفکرانی صاحب نظر برای جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

در ادامه سایر حاضران در جلسه با ابراز خرسندی از تشکیل چنین نشست‌هایی به بیان نظرات و راهکارهای خود برای حل معضلات حوزه دانش‌آموزی پرداختند که با موافقت مدیر آموزش و پرورش ناحیه همراه شد و برخی از نظرات و راهکار ها مصوب شد که به آنها اشاره می شود. برگزاری جشنواره عید کرونایی، برگزاری اردوی مجازی عید نوروز برای دانش آموزان شهرستان و استان با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تقویت هسته مشاوره در سطح مدارس شهرستان از جمله این موارد است.

پس از تصویب راهکارهای اعضای مجلس دانش آموزی برای رفع مشکلات، احمدی بیان کرد: مصوبات این جلسه پیگیری و به گوش مسئولان ارشد خواهد رسید.
در پایان نشست مقرر شد نشست‌های تکمیلی با هدف پیگیری مباحث این جلسه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار