محمد مومنی مقدم در گفت‌وگو با پانا

کسی به خودش زحمت نمی‌دهد به فکری اطلاعات بدهد؛ او ظرفیت سوال انتقادی را ندارد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است عدم دریافت مطالبات توجیه خوبی از سوی بازیکنان این تیم برای ناکامی نیست.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کسی به خودش زحمت نمی‌دهد به فکری اطلاعات بدهد؛ او ظرفیت سوال انتقادی را ندارد

محمد مومنی در گفت‌وگو با پانا درباره باخت استقلال مقابل سپاهان و شرایطی که برای این تیم به‌وجود آمده است، گفت: « متأسفانه استقلال با وجود اینکه می‌توانست تمام‌کننده این بازی به سود خودش باشد اما به خاطر عدم دقت و هوشیاری بازیکنان، نتیجه را از دست داد البته مسائل دیگری از جمله حواشی که برای این تیم به‌وجود آمده در این اتفاق تأثیرگذار هم بود. سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است اما بازیکنان استقلال تمرکز نداشتند و در نهایت تیم آسیب دید و سه امتیاز این بازی را راحت از دست داد. »

وی ادامه داد: « من اعتقاد دارم استقلال می‌توانست در مقابل سپاهان بازنده نباشد اما همانطور که گفتم فشاری که از قبل برای آن‌ها طراحی شده بود این شرایط را به‌وجود آورد. تیم استقلال می‌توانست با مساوی صدرنشین شود و به یک امتیاز هم قانع باشد و مدبرانه‌تر وارد زمین شود. کم‌تجربگی باعث شد این بازی را از دست بدهیم و به تبع صدرنشینی هم از دست رفت. حاشیه‌ها هم روی بازیکنان استقلال که هنوز پخته نشده‌اند، مؤثر بود. »

پیشکسوت استقلال افزود: « بازیکنان استقلال بعد از بازی با نساجی مطالبی را مطرح کردند که به تیم صدمه زد؛آن‌ها می‌توانست این مسائل را در درون خانواده استقلال حل کنند. آنها گفتند پول ما را ندادند و تمرکز نداشتیم. فوتبالیست تلاش می‌کند و حقش است که درخواست مطالبات خود را داشته باشد اما باشگاه هم می‌تواند عملکرد آن‌ها را نقد کند و درخواست سه امتیاز بازی را داشته باشد. به نظرم نتیجه نگرفتن تیم به خاطر عدم دریافت مطالبات یک توجیه است. بازیکنان وقتی در کار خود تعصب ندارند و به مسائل دیگری وابسته هستند طبیعی است که چنین مسائلی پیش می‌آید. استقلال شاکله تیمی بسیار خوبی دارد و فکری زحمت می‌کشد. استقلال باید خودش را مقابل سپاهان تثبیت می‌کرد که گاف بزرگی داد. »

مومنی در واکنش به پاسخگو نبودن محمود فکری گفت: « مربیان باید ظرفیت خود را بالا ببرند و توانایی شنیدن انتقاد داشته باشند، برخی از نقدها هم منصفانه است و باید به آن عمل کنند و برخی دیگر هم غیرمنصفانه است. همانطور که گفتم باید آن‌ها ظرفیت خود را بالا ببرند. استقلال بازیکنان پرمهره‌ای در اختیار دارد اما یکی از مشکلاتی که تیم همیشه داشته است و فکری با آن‌ روبه‌رو بوده اینکه هیچ زمانی بازیکنان را به صورت کامل در اختیار نداشت و همین موضوع باعث شد تیم نتیجه لازم را نگیرد.»

وی در پایان گفت: « با این حال انتقادات به سمت فکری آمد که او ظرفیت سؤال انتقادی را ندارد. کسانی که کنار سرمربی می‌نشینند، باید بزرگی استقلال را بدانند. متأسفانه فکری به این خاطر نشست خبری را ترک کرد که پاسخی نداشت. فکری نمی‌تواند در هر کاری نظر بدهد و افراد کنار او باید اطلاعات را در اختیارش بگذارند، اما به خودشان زحمت نمی‌دهند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار