کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت طی سال جاری ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف و با تلاش همکارانمان از ورود این میزان مواد به کشور و ترانزیت به سایر کشورها جلوگیری شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

سردار مجید کریمی در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: هر ساله این نشست با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد همکاران در سراسر کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر و ابلاغ تدابیر سردار حسین اشتری - فرمانده ناجا - برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های ما در سال ۱۴۰۰ و ابلاغ آن‌ها به تمامی همکاران در سراسر کشور در این نشست در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه ۷۶ درصد از مواد مخدر کشف شده در داخل کشور مربوط به مناطق و حاشیه شرقی است، تصریح کرد: سعی می‌کنیم که تلاش و قدرت خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، خرده‌فروشان و ساماندهی معتادان افزایش دهیم.

وی افزود: یک قرارگاه هوشمندسازی نیز در داخل ناجا راه اندازی شده است و پلیس های تخصصی نیز در حال بررسی و طراحی سیستم های هوشمند در حوزه های مختلف هستند. پلیس مبارزه با مواد مخدر هم طراحی سیستم ها و سامانه های خاص خود را در دستور کار قرار دارد.

کریمی با بیان اینکه بخشی از تحریم ها نیز شامل حال تجهیزات پلیسی و فنی شده است، گفت: از ابتدای امسال تعامل با شرکت های دانش بنیان را به طور ویژه مدنظر قرار داده ایم. امید است به سمتی برویم که دانش بومی و تجهیزات بومی را در این حوزه تولید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص پیشرفت در حوزه کشف علمی جرم خاطر نشان کرد: در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده که در توسعه اشراف اطلاعاتی ماموران، شناسایی معتادان متجاهر، خرده فروشان و ... موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار