مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج خبر داد:

اهدای ۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کهنوجی توسط شرکت سنگ آهن گهر زمین

کرمان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از اهدای ۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کهنوجی توسط شرکت سنگ آهن گهر زمین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کهنوجی توسط شرکت سنگ آهن گهر زمین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، منصور دادور، با اعلام این خبر گفت: از آنجا که همواره پویایی آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت کشور است، در راستای تحقق این مهم باید در امر آموزش به صورت زیربنایی و به صورت مشارکتی عمل کرد.
وی افزود: اهدای ۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار شهرستان کهنوج در حمایت از دانش آموزان با استعداد گام بزرگی است.
دادور رسالت آموزش و پرورش را در امر تعلیم و تربیت و پرورش مدیران در سطح کشور خطیر عنوان کرد و گفت: جهت تحقق این مهم همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند، زیرا آموزش صحیح زیربنای توسعه یافتگی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج ضمن قدردانی از تلاش های مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان شرکت گهر زمین در تامین این تبلت ها اظهار کرد: ما همچنان به صورت جدی پیگیر استمرار نهضت تامین گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان عزیز کم برخوردار دیار شهسواران خواهیم بود.
وی از توجه اثربخش شرکت سنگ آهن گهر زمین به آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: کلاس های مجازی کنکور در شهرستان کهنوج با حمایت این شرکت و با حضور استادان با تجربه‌ در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار