مدیر آموزش و پرورش بیرجند:

معلمان مدافعان شجاع و جان برکف فرهنگ جامعه هستند

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: معلمین با تلاش شبانه روزی خود از قدیم تا امروز مدافعین جان برکف، شجاع و جان برکف فرهنگ جامعه و حافظان حریم فکر و اندیشه کودکان، نوجوانان و جوانان این خطه زر خیر بوده و هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مدافعان شجاع و جان برکف فرهنگ جامعه هستند

به گزارش خبرنگارپانا از بیرجند، محمد حسین یکه خانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند،عصرامروز بیست و یکم بهمن و دهمین روز از دهه مبارک فجر در جمع معلمان و دانش آموزان دبیرستان نمونه دوره اول متوسطه کاشی نیلوفر در مرکز استان،اظهار کرد:معلم همواره پرچمدار مبارزه باطاغوت جهل با سلاح علم و دانش بوده وهست.

او، با اشاره به نقش تأثیر گذار فرهنگیان در صیانت از اسلام، انقلاب و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی تا کنون، تصریح کرد: امروز جامعه خراسان جنوبی وامدار معلمانی هستند، که برای اعتلای دانش، بینش وتوانمند سازی فرزندان این سامان گام در مسیر حساس، پرفراز و نشیب و سرنوشت ساز تعلیم و تربیت نهاده و ثابت قدم ماندند.

دبیر شورای آموزش و پرورش در ادامه یادی هم از معلمان جان باخته در ایام کرونا کرد و ادامه داد: امروز جامعه معلمان بیرجند، فارغ از تمام خطرات و تهدیدات سخت و نرم از جمله شیوع و گسترش ویروس بی رحم کرونا، همچنان با صلابت و ایمان به هدف به کمک دانش آموزان آمده و با تلاش جهادی خود ایشان را در مسیر و طریق هدایت الهی قرار می دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، بصیرت بخشی و هدایت صحیح دانش آموزان را مهم ترین رسالت معلمان انقلابی مرکز استان دانست، عنوان کرد: معلم با سرانگشت هنرمندانه ی تدبیر، نور امید و نشاط را در دل دانش‌آموزان روشن نگاه داشته و با کشف هدایت و شکوفایی استعدادها، ایشان را به قله های سعادت و موفقیت رهنمون می سازد.

به گفته یکه خانی، معلمان همان انسان های وارسته ای هستند که هر چند سوگند پزشکی نخورده اند، خود و خانواده را با وجود بیماری های ریز و درشتی که با آن دست به گریبانند؛ برای تعلیم و تربیت فدا می کنند، درس انسانیت داده و انسان تربیت می کنند.

شایان ذکر است در این آیین 47 دبیر این دبیرستان مورد تجلیل و تکریم مدیر آموزش و پرورش مرکز استان قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار