مشاوره کنکور از روی تخت بیمارستان توسط معلم ارزوئیه ای

کرمان(پانا) - یک مشاور مدارس ملاصدرا و شهید کلانتری شهرستان ارزوئیه در حالی که در بیمارستان خاتم الانبیا در شهرستان بافت دوران نقاهت بیماری خود را می گذراند، با ساخت کلیپ آموزشی نحوه ثبت نام کنکور را به دانش آموزان خود می آموزد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مشاوره کنکور از روی تخت بیمارستان توسط معلم ارزوئیه ای

ادیب صفی نژاد، مشاور مدارس شهرستان ارزوئیه در حالی که در بیمارستان بافت دوران نقاهت بیماری خود را می گذراند، با ساخت نماهنگ آموزشی نحوه ثبت نام کنکور را به دانش آموزان خود می آموزد.
این معلم ارزوئیه ای که از هفته گذشته تاکنون در بیمارستان خاتم الانبیا در شهرستان بافت دوران نقاهت بیماری کرونا را می‌گذراند، دست از رسالت آموزشی خویش برنداشته و روی تخت بیمارستان دست به تولید محتوا زده است و کلیپ آموزشی ثبت نام کنکور 1400 را تولید کرده و جلوه‌ فداکاری معلمان دلسوز ایران زمین را به نمایش گذاشته ‌است.
این معلم دلسوز گفت: به دلیل این که باید تحت نظر پزشک باشم، به ناچار مجبور به بستری شدم و با توجه به این که زمان ثبت نام دانش آموزان در کنکور سال آینده نیز فرا رسیده، وظیفه خود دانستم از طریق تولید محتوا به دانش آموزانم آموزش دهم.
صفی نژاد افزود: چون نمی خواستم ثبت نام دانش آموزان در کنکور با مشکلی مواجه شود توانستم با لپ تاپ شخصی کلیپ آموزشی برای دانش آموزانم بسازم.
صفی نژاد اضافه کرد: در این چند روز گروه های مجازی با همکاری عده ای از مشاوران خبره ساخته ایم و به آموزش دانش آموزان می پردازیم، من فقط وظیفه ای را که بر عهده ام گذاشته اند، انجام داده ام .
وی اظهار کرد: احتمالا تا هفته آینده در بیمارستان بستری باشم و تا جایی که شرایط جسمی اجازه دهد، مشاوره خود را تلفنی و مجازی ادامه می دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار