مجمدرضا ابراهیمی

آیین تجلیل از برگزیدگان جوان فیلم و عکس استان همدان

همدان (پانا) -  به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۱ فیلمساز و عکاس جوان  همدانی امروز (19 بهمن) طی مراسمی در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان تجلیل می شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزیدگان جوان فیلم و عکس استان همدان

احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جمع اصحاب رسانه، گفت: این هنرمندان جوان از سال ۱۳۹۵ تاکنون در جشنواره های مختلف بین المللی، ملی، منطقه ای و استانی حائز رتبه شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: علاوه بر این در مراسم فردا، از ۶ نفر از اعضای فعال دفاتر انجمن سینمای جوان نهاوند تویسرکان و ملایر قدردانی خواهد شد.

وی تقویت در حوزه فرهنگی را موجب تقویت در سایر حوزه‌ها دانست و افزود: پرداختن به مسائل زیرساختی فرهنگی مهم است و سرمایه‌گذاری در آن اهمیت زیادی دارد زیرا فرهنگ، تسهیل‌کننده سایر بخش‌ها خواهد بود.

احسانی با بیان اینکه بیش از 70 عنوان برنامه طی دهه فجر در استان همدان برگزار می شود، بیان کرد: اجرای نمایش موسیقی و احسانی نمایشگاه تجسمی و خوشنویسی در فضای مجازی، تصویرسازی از ظرفیتهای شادی و نشاط مثبت در اقوام و جامعه ایرانی، برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با موضوع نماز در فضای مجازی و رونمایی از کتاب قرآن کریم و تجلیل از استاد شعبانی برخی از برنامه هایی است که در همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آیین تجلیل از برگزیدگان جوان فیلم و عکس همدان روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار شده و مراسم به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل به نشانی farhang.live@ پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار