ساختمان جدید کمیته امداد صباشهر، شاهدشهر و فردوسیه افتتاح شد

تهران (پانا) - ساختمان جدید کمیته امداد صباشهر، شاهد شهر و فردوسیه همزمان با هشتمین روز از ایام دهه فجر در شاهد شهر با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان جدید کمیته امداد صباشهر، شاهدشهر و فردوسیه افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پیش از ظهر امروز نوزدهم بهمن ماه مصادف با هشتمین روز از ایام دهه فجر، ساختمان جدید کمیته امداد صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه در شاهد شهر با حضور استاندار تهران،مدیرکل کمیته امداد استان تهران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان محلی این منطقه افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

بنابراین گزارش این ساختمان در زیربنایی به مساحت هزار مترمربع در یک طبقه و با همکاری شهرداری شاهین شهر و شورای اسلامی شاهدشهر در جهت رفاه حال خانواده های تحت کمیته امداد در این مناطق مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مراسم افتتاح این ساختمان ضمن قدردانی از شهرداری و شورای شهر شاهدشهر، گفت:ان شاالله این ساختمان برکتی برای توانمندی خانواده های تحت حمایت و نیازمند در مناطق صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه شود.

محمدرضا سرحسابی، رئیس کمیته امداد صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه با اشاره به مزیت های ساختمان جدید این نهاد در شاهدشهر، گفت: مددجویان بویژه سالمندان و بیماران تحت حمایت از این پس به راحتی و بدون هیچ مانع فیزیکی قادر به حضور و تردد در این ساختمان خواهند بود.

وی افزود: مددجویات تحت حمایت و سایر شهروندان متقاضی خدمت برای دریافت خدمات می‌توانند به آدرس شاهدشهر، میدان معلم، ورزشگاه شهدای شاهدشهر، جنب استخر شهدای غواص مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار