مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

همزمان با دهه فجر، ۱۵۰ کلاس درس به ظرفیت مدارس البرز افزوده می‌شود

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش البرز از افتتاح ۱۵۰ کلاس درس در استان، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با دهه فجر، ۱۵۰ کلاس درس به ظرفیت مدارس البرز افزوده می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، سالار قاسمی در خصوص افتتاح پروژه‌های آموزشی در ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ‌زنی پنج پروژه در شهرستان کرج انجام می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های مدرسه ۶ کلاسه خیری زنده‌یاد کوکب رضا قلی و احداث چهار باب سالن کارگاهی هنرستان کارگاهی فنی و حرفه‌ای (خیر ملک خانی) بیان کرد: همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه رضوانیه (زنده‌یاد حاج علی سرافراز)، مدرسه ۱۲ کلاسه مالک اشتر از محل اعتبارات خیرین با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه این پروژه‌ها روز ۲۱ بهمن ماه افتتاح می‌شوند، گفت: همچنین پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه ناحیه ۴ (خیر حاج محمود کمالی دهقان) با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، ۱۱ پروژه آموزشی و چهار سالن ورزشی، اجتماعات و نمازخانه در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی با بیان اینکه معادل ۱۵۰ کلاس درس به ظرفیت مدارس سطح استان افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: ملاک کار و هدف‌گذاری ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی و توسعه مدارس، بیشتر در مناطق محروم و پرتراکم است.

وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و کمک خیران برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان متذکر شد: در حال حاضر جمع پروژه‌های نوسازی و تجهیزات مدارس استان ۴۴۵ پروژه است که در مهر ماه سال تحصیلی جدید، ۶۰۰ کلاس درس در یک شیفت تکمیل و تحویل داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار