نتایج بخش دانش‌آموزی یازدهمین جشنواره عکس رشد اعلام شد

تهران (پانا) - با پایان فرایند داوری عکس‌های راه‌یافته به جشنواره عکس رشد در بخش دانش‌آموزی، عکس‌های راه‌یافته به نمایشگاه جشنواره عکس رشد مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نتایج بخش دانش‌آموزی یازدهمین جشنواره عکس رشد اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پرویز قراگوزلی، دبیر یازدهمین جشنواره یازدهمین جشنواره عکس رشد ضمن اعلام این خبر گفت: «دانش‌آموزان از مخاطبان جدی جشنواره عکس رشد بوده و هستند. این جشنواره با هدف جذب مخاطبان فرهنگی، شامل معلمان، هنرآموزان، هنرجویان و دانش‌آموزان فعالیت می‌کند.»

دبیر جشنواره عکس رشد، با اشاره به 4149 عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره بیان داشت: «انتخاب عکس‌ها در مرحله نخست توسط هیئتی پنج نفره انجام ‌شد. با تأیید 2340 عکس، داوری عکس‌های این گروه سنی را سه هنرآموز هنرستان آغاز کردند. پس از سه مرحله داوری فشرده، تعداد 70 عکس به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند. هیئت انتخاب این دوره از جشنواره را آقایان مهدی صفری، مجید ذاکر، حجت‌الله عطایی و خانم‌ها اعظم لاریجانی و خدیجه بختیاری تشکیل داده بودند.»

بنا به گفته دبیر یازدهمین جشنواره عکس رشد، ناصر محمدی (از شهر زنجان، هنرآموز رشته عکاسی)، سلیمان گلی (از شهر تربت حیدریه، هنرآموز رشته عکاسی) و آیین شاهرودی (از شهر تهران؛ هنرآموز رشته عکاسی) داوری این بخش را انجام داده و به پایان رسانده‌اند.

نتایج بخش‌های بزرگسال جشنواره عکس رشد که شامل عکاسان آزاد و فرهنگی است و نیز سه موضوع مشارکتی، در روزهای آینده نهایی و اعلام خواهد شد. این سه موضوع عبارت‌اند از: زندگی، تحصیل و کار در سایه کرونا، با مشارکت دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش؛ سبک زندگی فرهنگیان شاغل و بازنشسته، با مشارکت مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ مهدویت، با مشارکت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج).

مراسم پایانی جشنواره عکس رشد به صورت نیمه‌حضوری و با دعوت از برگزیدگان استان‌های تهران، البرز و قم، و نیز به صورت وبیناری با مشارکت مدیران آموزش و پرورش استان‌ها، روز دوشنبه چهارم اسفند ماه 99 در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار خواهد شد.

نتایج و اسامی عکاسان دانش‌آموز راه‌یافته به نمایشگاه جشنواره عکس رشد در وب سایت جشنواره و در نشانی http://ax11.roshd.ir قابل رؤیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار