دبیرستان 6 کلاسه دخترانه نرجس دلبران در شهرستان قروه افتتاح شد

سنندج(پانا)-همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، دبیرستان 6 کلاسه دخترانه نرجس دلبران از توابع شهرستان قروه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان 6 کلاسه دخترانه نرجس دلبران در شهرستان قروه افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، همزمان با ایام دهه فجر و با حضور فرماندار، معاون مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه و بخشدار دلبران، خانواده معزز شاهد و تنی چند از مسئولین شهرستانی، دبیرستان 6 کلاسه دخترانه نرجس دلبران با صرف هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.

حسین الماسی فرماندار قروه در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله فجر انقلاب، از همه مسئولین استانی و شهرستانی که برای تجهیز و تکمیل این پروژه اهتمام ورزیدند، قدردانی کرد.

فرماندار قروه با اشاره به تلاش بی شائبه عوامل صفی و ستادی آموزش و پرورش قروه از رشد چشمگیر پوشش تحصیلی مقاطع تحصیلی ابراز خرسندی کرد و گفت: در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، پوشش تحصیلی در دستگاه تعلیم و تربیت، غرورانگیز و از دستاوردها و افتخارات نظام مقدس اسلامی به شمار می رود.

جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش قروه نیز در این مراسم ضمن تبریک فرخنده ایام دهه فجر و تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: کلنگ زنی این پروژه در سال 96 انجام شده بود که متاسفانه به خاطرعدم تخصیص منابع مالی شرایط استمرار ساخت و تکمیل آن تا امروز مهیا نشد.

عبدالملکی افزود : دبیرستان دخترانه نرجس دلبران نقش مهمی در ادامه تحصیل و بالابردن پوشش تحصیلی دختران دارد و ان شاءالله با توسعه و تجهیز فضاهای اموزشی شاهد رشد بیش از پیش در زمینه ها ی مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار