پیام استاندار سمنان به مناسبت چهارمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی

سمنان (پانا) - علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به مناسبت برگزاری چهارمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور در دارالمرحمة سمنان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار سمنان به مناسبت چهارمین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی

متن پیام به شرح زیر است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّ هذَا القُرآنَ یَهدی لِلَّتی هِیَ أَقوَمُ؛ همانا این قرآن، به راهی که استوارترین راه‌هاست، هدایت می‌کند»

خداوند متعال را شاکریم که در چهل و دومین سالیاد پیروزی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ۱۳۹۹ «چهارمین دوره مسابقات کشوری هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان ارجمند ایران اسلامی» با وجود محدودیت ها و مشکلات و موانع ناشی از بحران فراگیرکرونا به صورت مجازی و برخط با حضور ۱۴۰ دختر و پسر نخبه قرآنی از ۱۵ استان کشور در استان اخلاق مدار و متدین سمنان در حال برگزاری است.

بی تردید تمسک به قرآن کریم و غور در اقیانوس بی پایان این کتاب مقدس موجب رستگاری و فلاح و ضمانت گر سعادت و سلامت انسان ها و به ویژه قشر پرتلاش و ساعی دانش آموزی کشور خواهد بود.

امید که با اتکال به خداوند سبحان و در پرتو آیات روح بخش قرآن کریم و تعالیم اسلام ناب محمدی بیش از پیش شاهد رشد و اعتلای فرهنگ قرآنی و اسلامی در میان نسل جوان و نوجوان کشور و به ویژه دانش آموزان عزیز باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده و برای تمامی دختران و پسران ارجمند شرکت کننده در این رویداد معنوی آرزوی موفقیت نموده و از کلیه دست اندرکاران و عوامل برگزار کننده این آیین ارزشمند در اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه های همکار کمال تشکر و قدردانی را دارم.

علیرضا آشناگر

استاندار سمنان

14 بهمن 99

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار