کاظمی در آیین افتتاحیه پایگاه مجازی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد

تشکیل شبکه یاوران و یادآوران معروف در مدارس

دانش‌آموزان را در معرض یک رفتار خوب فرار دهیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید نیازها را احصا کنیم و براساس آن اقدامات مشخص شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شبکه یاوران و یادآوران معروف در مدارس

علیرضا کاظمی در آیین افتتاحیه پایگاه مجازی امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه حوزه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مهمی است که کمی جامعه در این حوزه دچار غفلت شده است اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم این حوزه مورد غفلت قرار گیرد ما در حوزه پرورشی و فرهنگی تلاش کردیم با دو رویکرد این حوزه را در دوران کرونا و پسا کرونا دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا شبکه یاوران و یادآوران معروف را در مدارس تشکیل دادیم گفت: در پسا کرونا نیز از فضای مجازی با تشکیل کانال‌های اختصاصی به تولید محتوا تولید می‌پردازیم.

کاظمی با بیان اینکه امروز که پایگاه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر شکل می‌گیرد ادامه داد: امر به معروف برای کشور مهم است لذا باید مورد توجه باشد استان بوشهر با فعالیت‌های خود در این حوزه باید اتفاقات خوبی را رقم بزند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید نیازها را احصا کنیم و براساس آن اقدامات مشخص شود همچنین می‌توان از خرد جمعی، مشارکت و تجربیات استان‌ها نیز استفاده کرد این دبیرخانه باید زمانی را به تجربه گردانی، شبکه سازی و تولید مجتوای فاخر اختصاص دهد.

وی با تاکید براینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید 3 جامعه مخاطب دانش‌‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها را مورد توجه قرار دهیم افزود: باید با 2 رویکرد فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم و معارف را توسعه و ترویج دهیم باید دانش‌آموزان را در معرض یک رفتار خوب فرار دهیم تا به آن رفتار توصیه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار