نماینده ولی فقیه در سپاه:

تغییر سبک زندگی و غرب گرایی، از برنامه های آمریکا علیه ایران است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی و غرب گرایی از برنامه های آمریکا علیه ایران است، گفت: خاصیت فتنه این است که بصیرت را از بین می برد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تغییر سبک زندگی و غرب گرایی، از برنامه های آمریکا علیه ایران است

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مجمع علمای استان سمنان با عنوان این مطلب که فتنه های متفاوتی از ابتدای انقلاب برای کشور ما ایجاد شده، اما به برکت بصیرت امام و مردم این فتنه ها تاکنون شکست خورده است، خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن مومن به استقامت های فکری و عملی نیاز دارد و این استقامت ها ما را نسبت به آینده خوش بین و امیدوار می کند.

وی تصریح کرد: دوستی با آمریکا قطعا کشنده است و امروز در یمن و عراق و لبنان و سوریه انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می کند که آمریکایی ها از گفتمان مقاومت عصبانی هستند، چون ملت ها را بیدار کرده است. انقلاب اسلامی اگر موشک نداشته باشد، موشک می خورد و این آمریکایی ها اگر ما قدرت نداشتیم ما را نابود می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه امروز برنامه آمریکایی ها اقتدارزدایی از کشور ایران است و برنامه دیگر آنها انقلابی زدایی است و برنامه دیگر دو قطبی سازی است که باید حوزه های علمی هوشیار و آگاه باشند، افزود: چیزی که به ما ثابت شده، مقاومت کردن و ایستادگی کردن در مقابل دشمنان می تواند موجب موفقیت شود.

حاجی صادقی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی و غرب گرایی و تلاش برای تندرو نشان دادن نهادهای انقلابی و حمایت از جریان های منفعل در برابر غرب از برنامه های دیگر آمریکا علیه ایران است، اظهارکرد: یکی از نقاط قوت کشور ما انتخابات بوده که آمریکا به دنبال تضعیف این نقطه قوت است و بدانید به لطف خداوند کاری نتوانسته اند پیش ببرند.

وی افزود: مرزبندی به معنای عدم تعامل با کشورها نیست، بلکه به معنای قانونمندبودن رابطه با دشمنان است و همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند. اگر به دشمن تکیه کنیم نباید از خداوند توقع یاری داشته باشیم و باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود که تکیه بر دشمن خلاف دستورات خداوند است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دعوای دشمنان با ما بر سر دین ما است و تقویت بصیرت و تولی و تبری از کارهایی است که باید در بین مردم انجام شود. تولی و تبری عامل تقرب به درگاه خداوند است و همه انسان ها باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

حاجی صادقی افزود: دشمن شناسی و روحیه استکبار ستیزی باید در بین مردم تقویت شود و امروز باید بصیرت به همراه شهامت بیان و صراحت باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار