مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان:

کرونا منجر به ایجاد تغییر در الگوی مصرف خدمات درمانی شده است

سمنان (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه کرونا منجر به ایجاد تغییر در الگوی مصرف خدمات درمانی شده است، گفت صدور نسخه الکترونیک اقدام ارزشمندی به جهت قطع زنجیره انتقال کرونا است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کرونا منجر به ایجاد تغییر در الگوی مصرف خدمات درمانی شده است

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، سید مجتبی اکرم، در جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با حضور مدیر درمان، معاونین خدمات درمانی و خرید راهبردی، کارشناسان ستادی و روسای مراکز درمانی تابعه، با قدردانی از تلاش های کادر درمان استان در مقابله با کرونا اظهار کرد: کرونا کشور را در بسیاری از زمینه ها با چالش مواجه کرده و باعث شده است تا الگوی مصرف خدمات درمانی تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان افزود: جذب و بکارگیری نیروهای جدیدالاستخدام، شرایط خوبی را در مجموعه مدیریت درمان استان بوجود خواهد آورد و از جمله اقدامات ارزشمند به جهت قطع زنجیره انتقال کرونا، اجرای نسخه نویسی الکترونیک بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با تشریح دستاوردهای سفر معاون درمان سازمان به استان بیان کرد: این سفر مصوبات خوبی در زمینه ارتقاء خدمات و فضای فیزیکی مراکز درمانی داشته است.

بهمنش، معاون خدمات درمانی نیز در ادامه بر لزوم گسترش اجرای طرح نظام ارجاع در مراکز درمانی ملکی تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی حین خدمت به جهت ارتقاء سطح علمی همکاران باید بطور مستمر در دستور کار واحدهای درمانی قرار گیرد. همچنین میانگین تجویز اقلام دارویی در واحدهای درمانی استان در حد استاندارد کشوری ارزیابی می شود.

پیوندی معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد، بیان کرد: سامانه نسخه نویسی الکترونیک بصورت جدی در دست پیگیری و گسترش است. ارتباط هر چه بیشتر مسئولین واحدهای شهرستانی با مراکز طرف قرارداد، در پیشبرد طرح نسخه نویسی الکترونیک بسیار موثر و مورد انتظار است.

در ادامه جلسه نیز کارشناسان ستاد مدیریت درمان و روسای واحدهای درمانی ملکی به بیان نظرات و موارد مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار