مدیر دارالقرآن اسوه استان قزوین:

چنگ زدن به ریسمان ثقلین، جوانان و نوجوانان را از آسیب دشمن دور می کند

سمنان (پانا) - مدیر دارالقرآن اسوه ناحیه یک استان قزوین، با بیان اینکه در این زمانه پر آشوب و در گرداب افکار و اندیشه های ریز و درشت اجتماعی و سیاسی، انسان راهی جز چنگ اندازی به معنویت برای نجات و سعادت و در عین آن بدست آوردن آرامش روحی و روانی ندارد، گفت: جوانان و نوجوانان بیش از هر قشر دیگری در جامعه، در هجوم این اطلاعات و افکار قرار دارند و باز بیش از همه با بحران های روحی و فکری مواجه هستند که چنگ زدن به ریسمان ثقلین می تواند این عزیزان را در راه صراط مستقیم قرار داده به نوعی که در هر طوفانی پابرجا بمانند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
چنگ زدن به ریسمان ثقلین، جوانان و نوجوانان را از آسیب دشمن دور می کند

منا زینلی طرقی، در گفت و گو با پانا در راستای میزبانی مجازی استان سمنان برای چهارمین دوره مسابقات قرآن، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در منویات خود تأکید بر جامعه سازی اسلامی دارند، این نوجوانان ما هستند که می بایست در این راستا تربیت شده و مسیر همواری پیش رویشان قرار بگیرد. بنابراین برگزاری از این دست اجتماعات و مسابقات، نه‌تنها مفید فایده بلکه ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: در فضای کرونا که خمودگی و افسردگی به ناچار بر جامعه تحمیل شده و انسان ها با نوعی فردگرایی مواجه شده اند، این امر ضروری تر به نظر می رسد که بتوان شور و اشتیاق و هیجان را همراه با معنویت به زندگی این عزیزان تزر یق نمود. !!!!!!!!!!!

مدیر دارالقرآن اسوه ناحیه یک استان قزوین، با بیان اینکه گروه های همخوانی و مدیحه سرایی به صورت قانونی می توانند بین ۵ تا ۷ عضو داشته باشند، تصریح کرد: استان ما نیز در مرحله مقدماتی با دو گروه یکی در بخش پسران و دیگری در بخش دختران در این مسابقات شرکت نمود که با عنایات حضرت ولیعصر(عج) گروه دخترانه دارالقرآن اسوه از ناحیه استان قزوین به مرحله نهایی راه پیدا کرد و در بین ۱۰ گروه برتر قرار گرفت.

زینلی طرقی، در رابطه با بهتر شدن کیفیت مسابقات و پیشرفت و حرفه ای شدن گروه های همخوانی، اظهار کرد: باید دارالقرآن ها از هر نظر توانمندتر شوند که این امر هم از جهت تجهیزات و امکانات سخت افزاری می تواند مد نظر قرار گیرد و هم از جهت نیروی انسانی و نرم افزاری.

وی افزود: البته رسیدن به شرایط مناسب، مستلزم اصلاح برخی قوانین است. به عنوان مثال محدویت ساعتی دارالقرآن ها برای در اختیار گرفتن نیروهای مبرز قرآنی، گاهی کاملا فلج کننده است و امکان هرگونه انعطاف را از دارالقرآن ها سلب می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار