مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد :

اختتامیه اولین دوره مسابقات کدنویسی الگوریتمیک دانش آموزی استان برگزار شد

سنندج (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات کدنویسی الگوریتمیک دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اولین دوره مسابقات کدنویسی الگوریتمیک دانش آموزی استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات کدنویسی الگوریتمیک دانش آموزی استان روز گذشته با حضور معاون آموزش متوسطه استان، ناظرین استانی و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقه در سالن شورا دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ این مسابقات با همکاری آموزش و پرورش استان کردستان و دانشگاه آزاد اسلامی سنندج در دی ماه سال جاری و با حضور 23 تیم 2 تا 3 نفره از 11 شهرستان استان مجموعا با 40 شرکت کننده در پژوهش سراهای دانش آموزی استان و با حضور ناظر استانی برگزار شد.

مسئولیت اجرای این مسابقه با پژوهش سراهای دانش آموزی و مسئولیت طرح سوال و داوری با اساتید گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

به منظور آمادگی دانش آموزان جهت حضور در این مسابقات سه دوره آموزشی (دو دوره در بهمن و اسفند ماه 98 و یک دوره در آذر ماه 99)با مدرسی اساتید دانشگاه آزاد برگزار شد .

تیم های صاحب رتبه ی اول تا سوم این مسابقات علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی می توانند به ترتیب از بورسیه 100 ،75 و 50 درصدی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار