وظیفه آموزش و پرورش آشناسازی دانش آموزان با آرمان های انقلاب اسلامی است

کرمانشاه (پانا)- «زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در هنرستان صنایع شیمیایی ناحیه یک شهر کرمانشاه با حضور مسئولین استانی توسط استاندار کرمانشاه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه آموزش و پرورش آشناسازی دانش آموزان با آرمان های انقلاب اسلامی است

مجید یزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با پانا به مناسبت ایام دهه فجر به تمامی هم میهنان به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، افزود: برای آزادی، آبادی و سر افرازی میهن اسلامی خون های زیادی تقدیم اسلام شده است.

وی افزود: دانش آموزان رهروان راستین شهدای انقلاب اسلامی هستند و وظیفه آموزش و پرورش و والدین آشناسازی دانش آموزان با آرمان های متعالی نظام اسلامی هم چون شهادت، شهامت و عشق به ولایت و سرزمین ایران اسلامی ما است و اتحاد رمز موفقیت کشور است.

یزدان پناه تسریح کرد: این مراسم صبح امروز با حضور استاندار، فرماندار، فرماندهان سپاه استان و دیگر مسئولین همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر به صورت نمادین در هنرستان صنایع شیمیایی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار