کاظمی در آیین نواختن زنگ انقلاب گلبانگ انقلاب خبر داد

افتتاح برنامه روایتگری انقلاب برای اولیا و دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید براینکه دشمن امروز درصدد ایجاد تضعیف ایمان مردم، ایجاد شکاف بین مردم و قرآن و سست کردن بنیان‌های دینی مردم و نوجوانان است از افتتاح برنامه روایتگری انقلاب برای اولیا و دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح برنامه روایتگری انقلاب برای اولیا و دانش‌آموزان

علیرضا کاظمی در آیین نواختن زنگ انقلاب گلبانگ انقلاب که صبح امروز ۱۲ بهمن ماه در دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی الزهرا (س) منطقه ۱۷ برگزار شد ضمن سلام و درود بر روح بلند معمار کبیر انقلاب، آفرینان، مبارزان و شهدای انقلاب اظهار کرد: امروز در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغار می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران همچنان مثل کوه استوار در مقابل استکبار جهانی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و تمام کشورهای دنیا انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل رویارویی با تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار بعد از ۴۲ سال سربلند تر از دیروز امروز در مقابل آنها راه شهیدان و راه امام را با افتخار و با صلابت ادامه می‌دهد افزود: اگر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را مرور کنیم لحظه‌هایی نبوده که این انقلاب با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه نبوده باشد اما در هر کدام از قله‌های رفیع تعالی و رشد ایستاده است.

کاظمی گفت: امروز هم در حوزه جنگ با کرونا و با حضور ارزشمند مدافعان سلامت علارغم تمام انتظارات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هم در حوزه کنترل و هم مدیریت کرونا سربلند تر از تمام کشورهای مدعا در این عرصه حضور دارد.

اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم به این نتیجه می‌رسیم آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل استبداد ستم شاهی شد ۳ عامل مهم بود

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در آستانه برکت گام دوم انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشه راه دوم انقلاب را مقام معظم رهبری در فراروی ملت به ویژه جوانان قرار دادند و تهدیدهای دشمنان را به ناامیدی تبدیل کردند البته اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم به این نتیجه می‌رسیم آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل استبداد ستم شاهی شد ۳ عامل مهم بود.

وی این عوامل را عنوان کرد و افزود: ایمان و پیوند مردم با خدا و قرآن، اتحاد و یکدلی و انسجام مردم، توحید مردم هول رهبری امام راحل از جمله این موارد مهم بود. امروز اگر قرار باشد این مسیر را پرافتخارتر از گذشته ادامه دهیم باید به این ۳ عنصر مهم در پیروزی انقلاب توجه کنیم.

به گزارش پانا، کاظمی با بیان اینکه رمز و راز بقای انقلاب در این موارد است و دشمن امروز درصدد ایجاد تضعیف ایمان مردم، ایجاد شکاف بین مردم و قرآن و سست کردن بنیان‌های دینی مردم و نوجوانان است تاکید کرد امروز در فضای مجازی با هجمه‌هایی در این باره مواجهیم. ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم از سوی دشمن یکی دیگر از این موارد است که باید مراقب باشیم. آنچه ایمان و انسجام مردم را نگه داشته رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش در این حوزه بالاترین مسیولیت یعنی انتقال ارزش‌های انقلاب را دارد افزود: آموزش و پرورش اولین و مهم ترین ماموریت خود را این موضوع می‌داند که با هدایت وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های وسیعی در حوزه انتقال این ارزش‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز آموزش و پرورش میدان دار این عرصه‌هاست و خوشحالیم مدیران، معلمان و تشکل‌های دانش‌آموزی در این عرصه پیشتاز هستند امروز به برکت ایجاد شبکه شاد ظرفیت امن مجازی برای آموزش در دسترس است.

کاظمی بیان کرد نمایشگاه مدرسه انقلاب در فضای مجازی و مرور خاطرات انقلاب از برنامه‌‌های متنوعی است که در حال انجام است برنامه جدیدی نیز تحت عنوان روایتگری انقلاب افتتاح می‌شود که با مشارکت اولیا و دانش‌آموزان خاطرات ثبت خواهد شد.

در این مراسم از پوستر جشنواره «برایم بگو» رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار