معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش:

در مجلس دانش آموزی مسائل روز آموزش و پرورش را شناسایی کنید

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در نشست با اعضای مجلس دانش آموزی دوره دهم استان هرمزگان گفت در مجلس دانش آموزی مسائل روز آموزش و پرورش بسیار جدی و مورد تاکید است و دانش آموزان می بایست آن را شناسایی و راهکار لازم را ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
در مجلس دانش آموزی مسائل روز آموزش و پرورش را شناسایی کنید

صبح امروز اعضای مجلس دانش آموزی دوره دهم در نشستی با احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند، در این جلسه که چهار نفر از اعضای مجلس دانش آموزی دوره دهم استان که به مجلس دانش آموزی کشور راه یافته بودند حضور داشتند.

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در این نشست ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فصل مشترک آحاد مردم ایران است و فرصت های خوبی در جامعه ایجاد شده که بسیار ارزشمند است و شما اعضا باید از این فرصت نهایت استفاده را کنید و در شناسایی مسائل و مشکلات روز آموزش و پرورش یاریگر این نهاد مقدس باشید.

مهرانی در ادامه جلسه با بیان این موضوع که شما به عنوان نمایندگان و زبان گویای دانش‌آموزان این استان هستید گفت: این فرصت را غنیمت شمارید و از هیچ کوششی در جهت رفع مشکلات دانش آموزان و شناسایی مسائل روز آموزش و پرورش دریغ نکنید.

وی در پایان مسائلی در خصوص بهداشت روان و نقش ارزشمند مشاوران و کمکی که مشاوران می‌توانند در این ایام شیوع بیماری کرونا به دانش آموزان انجام دهند بسیار مهم برشمرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در پایان با تاکید به اینکه تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته ایم تا از تمامی ظرفیت های موجود در تک تک دانش آموزان استفاده کنیم اظهار کرد: نقش شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان بسیار حیاتی است. باید دیدگاه ها و نقطه نظرات تک تک دانش آموزان را مورد لحاظ قرار دهید و در کمیسیون ها که نقش بسیار رفیعی دارند با جدیت پیگیری کنید.

در ادامه جلسه، رئیس سازمان دانش آموزی گزارشی از اقدامات سازمان دانش آموزی هرمزگان به ویژه در زمینه تشکیل مجلس دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان و کشور ارائه داد.

شایان ذکر است، در پایان با اهدای لوح و اعتبارنامه اعضا از تلاش و همراهی خوب دانش آموزان تشکر و قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار