مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی:

دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده‌ باید در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمایند

زنجان (پانا) - افتتاحیه ی دهمین دوره ی مجلس دانش‌آموزی استان زنجان همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش‌آموزی و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده‌ باید  در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمایند

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تبریک به نمایندگان دانش‌آموزان گفت: هدف از انتخاب نمایندگان استانی مجلس دانش‌آموزی توجه و اعتماد مسئولین به دانش‌آموزان سراسر کشور است. دانش‌آموزان منتخب که مورد اعتماد جامعه‌ی دانش‌آموزی و فرهنگیان هستند، کوتاه‌ترین مسیر برای انتقال پیشنهادات و انتقادات به مسئولین استانی و کشوری می‌باشند.

مظفری افزود: انتخاب شدن به عنوان نماینده، شما دانش‌آموزان را در معرض یادگیری بزرگی قرار داده است. یادگیری بیشتر باعث افزایش توانمندی و توسعه‌ی درک اجتماعی می‌شود که خود فرصتی برای مشارکت در کارهای جمعی و اداره‌ی امور است.

مظفری تأکید کرد: شنیدن نیازها و خواسته‌های دانش‌آموزان از زبان خود آنها زمینه‌ساز فرایند مشارکت آنها در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری‌های کلان آموزش و پرورش است. دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده‌ی کشور باید از زمان مدرسه در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش مشارکت نمایند.

این مقام مسئول از نمایندگان خواست نسبت به محیط تحصیلی و همنوعان خود حساسیت بیشتری داشته باشند و از این فرصت طلایی برای انتقال پیشنهادات و انتقادات خود استفاده نمایند.

در پایان این مراسم حکم نمایندگان جدید مجلس دانش‌آموزی استان به آنها تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار