نشست اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی شهرستان بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)- صبح امروز در محل سازمان دانش آموزی هرمزگان نشستی صمیمی با حضور اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه یک و دو بندرعباس با رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست  اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی شهرستان بندرعباس برگزار شد

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی در این نشست ضمن تبریک به دانش آموزان و تشکر از حضور آنان گفت: شما دانش آموزان راه یافته به مجلس دانش آموزی صدای رسای کل دانش آموزان ناحیه یک و دو بندرعباس هستید و بایستی شعار مطالبه‌گری قانونمند را همواره مد نظر خود قرار دهید.

وی در ادامه تاکید کرد: «بر کمیسیونهای مجلس دانش آموزی نظارت جدی داشته باشید و پیگیر تشکیل این کمیته ها در نواحی خود باشید.»

خرامیده همچنین اعلام کرد: در آینده نزدیک نشست های مختلف ای از جمله نشست با اعضای مجلس دانش آموزی استان که به کشور راه یافتند برگزار می گردد واین ارتباط بین اعضای هیئات رئیسه شهرستان ها با اعضای مجلس کشور با قوت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری نشست های مختلفی با مدیر کل محترم معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل و سایر مسئولین استان خبر داد.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان در ادامه با بیان این موضوع که می بایست از فضای مجازی نهایت استفاده مطلوب به عمل آورده شود گفت: لازمه استفاده از فضای مجازی داشتن سواد رسانه است و بایستی سواد رسانه را بیشتر تقویت کنم.

این مسئول در ادامه جلسه به بسیاری از پرسش ها و دغدغه های دانش آموزان پاسخ دادند.

در ادامه جلسه لیلا یگانه شناس رابط مجلس دانش آموزی به بیان شرح وظایف و تاکید بر تشکیل کمیسیون ها پرداختند.

در پایان تک تک دانش آموزان نیزبه بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته وهمواره تاکید داشتند؛ همانطوری که آموزش مورد توجه جدی مسئولین قرار گرفته به پرورش نیز نگاه ویژه و جدی تری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار