معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

سمنان، میزبان چهارمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن دانش‌آموزان کشور

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور، برای نخستین بار به میزبانی استان سمنان به صورت مجازی خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سمنان، میزبان چهارمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن دانش‌آموزان کشور

علی اکبر عرب خراسانی در گفت و گو با پانا گفت: چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور، 14 ام و 15 ام ماه جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود در کشور و بحث شیوع ویروس کرونا، مسابقات این دوره به صورت مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از 25 استان و 40 گروه شرکت کننده در مرحله مقدماتی این مسابقه، 20 گروه برگزیده شده و به مرحله نهایی این مسابقات، راه یافته اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه این مسابقات با نیت تقویت کارگروهی قرآنی بین دانش‌آموزان برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای دانش‌آموزان در محافل مختلف، یقینا باعث ایجاد انگیزه و نشر معارف قرآنی و اسلامی در بین همسالان این دانش آموزان خواهد شد.

عرب خراسانی در ادامه نیز از میزبانی مسابقه پژوهشی قران کریم در خردادماه سال 1400 خبرداد و گفت: این مسابقه بصورت مجازی و با حضور حدود 2000 دانش آموز بصورت انفرادی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار