شیوه‌نامه برگزاری کارسوق لیزر و کوانتوم در مدارس سمپاد

تهران (پانا) - از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شیوه‌نامه برگزاری کارسوق لیزر و کوانتوم در مدارس استعدادهای درخشان ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه برگزاری کارسوق لیزر و کوانتوم در مدارس سمپاد

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، فرهاد فتحی‌نژاد، معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: در راستای توافق سه‌جانبه بین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، سازمان بسیج مهندسین صنعتی و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران، کارسوق «فناوری لیزر و کوانتوم» طراحی و شیوه‌نامه آن طی جلسات کارشناسی سه‌جانبه تدوین و نهایی گردید. کارسوق لیزر و کوانتوم با هدف فراهم‌نمودن زمینه آشنایی دانش‌آموزان با دانش اولیه مورد نیاز جهت انجام پروژه‌های لیزر و کوانتوم، ،شناسایی دانش‌آموزان دارای استعدادهای برتر و ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های آنان در زمینه‌های فوق و معرفی و ترویج کسب و کارهای مرتبط در میان دانش‌آموزان، برگزار می‌شود.

فتحی نژاد، با اعلام آغاز به‌کار دبیرخانه کشوری این کارسوق اعلام داشت: کارگاه آموزشی دانش‌آموزی مذکور در سال تحصیلی‌جاری در چهار اداره‌کل: شهر تهران، شهرستان‌های استان­ تهران، البرز و قزوین برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم اجرا خواهد شد.

بنا بر این گزارش کارسوق ها بخشی از فعالیت­ های فوق برنامه مدارس استعدادهای درخشان هستند که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و در چارچوب مفاد آیین‌نامه نحوه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی «فوق برنامه» ارائه می­ شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار