نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مهمترین مطالبات مردم، عدالت، قاطعیت و رسیدگی به امور است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت قاطعیت، اهتمام ویژه در برقراری عدالت و تسریع در امور، مطالبه جدی مردم از دستگاه قضا است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین مطالبات مردم، عدالت، قاطعیت و رسیدگی به امور است

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه قوه قضائیه با عملکرد مطلوب و مبارزه با فساد اقتصادی، بذر امید را در بین مردم تقویت کرده است، افزود: مردم انتظار دارند قوه قضائیه همچنان با جدیت، تسریع و تسهیل در امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با عنوان این مطلب که یکی از موارد رضایت‌مندی مردم، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها است و در این زمینه نیز عملکرد دستگاه قضا ستودنی است، بیان کرد: قوه قضائیه هم برای مفسدان و هم برای مظلومان مفید است؛ چرا که سبب نجات مظلوم از ستم و در کنار آن پاک شدن ظالم با اجرای قانون و مجازات خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سمنان با تاکید بر اینکه مردم پشتیبان قوه قضائیه هستند، گفت: حمایت مردمی یکی از مهمترین پشتوانه‌های دستگاه قضائی است.

آیت الله شاهچراغی، تزریق امید به جامعه را از برکات سفرهای استانی برشمرد و بیان کرد: مردم ولایی و انقلابی استان ممتاز سمنان از حضور رئیس دستگاه قضا در این استان بسیار خوشحال، قدردان و سپاسگزار هستند. همچنین مسئولان و نمایندگان خوبی در استان وجود دارند که باید دست در دست هم از ظرفیت‌های استان سمنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی شجاعانه رئیس قوه قضائیه، با توجه به شیوع کرونا بسیار مردم‌پسند و بابرکت است، اضافه کرد: حضور در استان‌ها و رفع و رسیدگی به مشکلات مردم سبب می‌شود تا مردم به نظام و رهبری امیدوار شوند و نیاز به استمرار این سفرها است.

گفتنی است؛ آیت الله رئیسی در رأس هیئتی امروز صبح وارد استان سمنان شد تا با مسئولان ارشد استانی و قضائی دیدار و گفت و گو کند.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار