رئیس قوه قضائیه:

مشکلات دستگاه قضائی استان سمنان، بررسی و رفع خواهد شد

سمنان (پانا) - رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسائل و مشکلات دستگاه قضائی استان سمنان رصد شده است، گفت برای رفع این مشکلات و موانع تصمیم گیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات دستگاه قضائی استان سمنان، بررسی و رفع خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، روز پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان در قالب بیستمین سفر استانی خود در فرودگاه سمنان با بیان اینکه در این سفر برای رفع مشکلات تلاش می‌شود و اگر نیاز باشد از مرکز پیگیری لازم انجام می‌شود، به خبرنگاران ابراز کرد: ۲۵ نفر در قالب هیات مقدماتی در نقاط مختلف استان، مستقر و مشکلات قضایی، اداری، سازمان‌های وابسته و مردم را بررسی کردند.

وی با بیان این که مردم دیار استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس قریب سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: از تمامی مردم و همچنین همکاران قضایی و اداری عذرخواهی می‌کنم؛ چون به علت وجود بیماری کرونا امکان حضور در اجتماعات وجود ندارد و از این ‌جهت احساس خسران می‌کنم.

آیت الله رئیسی با اذعان به این که تلاش می‌شود تا تمامی سفرهای استانی همراه با رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی باشد، افزود: قصد داشتیم در سفرها با طلاب، فرهیختگان و اساتید دانشگاهی نیز دیدار داشته باشیم، اما به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا این امکان نیست.

وی با عنوان این مطلب که امید است بتوان در این سفر تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات استان اخد شود، ادامه داد: امید است هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از سر امت اسلامی و بشریت ریشه‌کن شود و در شرایط عادی دیدار مردمی انجام و مشکلات مردم پیگیری شود.

رئیس قوه قضائیه به دریافت نظرات نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار و همچنین همکاران قضائی و اداری اشاره داشت و اظهار کرد: مسائل بررسی شده توسط گروه‌های اعزامی، مورد کنکاش قرار می‌گیرد و هرچقدر توانستیم در استان تصمیم گیری کنیم، امروز برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد و آنچه مربوط به مرکز کشور می‌شود، در نخستین نشست‌هایمان در تهران پیگیری می‌کنیم تا سفرهای استانی دارای ضمانت اجرایی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار