مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران خبر داد:

به ایثارگران، تسهیلات صندوق توسعه ملی اعطا خواهد شد

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از ابلاغ دستورالعمل اصلاحی بهره‌مندی جامعه ایثارگری از اعتبارات و تسهیلات صندوق توسعه ملی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به ایثارگران، تسهیلات صندوق توسعه ملی اعطا خواهد شد

به گزارش بنیاد شهید و ایثارگران، محمد حسن آزما با اعلام این خبر افزود: ضوابط بهره‌مندی اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه ایثارگری از تسهیلات صندوق توسعه ملی موضوع تبصره یک بند «پ» ماده ۵۲ قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تهیه و جهت بهره‌برداری به واحدهای ذیربط استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دستورالعمل ابلاغی بیان کرد: این دستورالعمل با توجه به رویکردهای تحولی و ضرورت جلب رضایت جامعه ایثارگری و بهره‌مندی آنان از حداکثر ظرفیت‌های اعتباری تدوین شده است و تهیه آن با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و استخراج نقاط ضعف و قوت دستورالعمل قبلی صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ادامه داد: با پی گیری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و با حمایت‌های راهبردی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امکان بهره‌مندی ایثارگران از تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری از طریق بانک دی به عنوان بانک عامل اصلی و بانک‌های توسعه تعاون و کشاورزی فراهم شده است.

آزما در پایان از امضای توافق‌نامه همکاری مدیران عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک دی خبر داد و گفت: انعقاد توافق‌نامه همکاری با سایر بانک‌ها نیز در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار