تجلیل از برگزیدگان ممتاز قرآنی منطقه 4 شهر تهران

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در آیین تجلیل از برگزیدگان ممتاز قرآنی، قرآن کریم را تنها نسخه شفابخش عالم برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان ممتاز قرآنی منطقه 4 شهر تهران

آیین تجلیل از برگزیدگان ممتاز قرآنی فرهنگی و دانش آموزی، با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسئول و حسین بختیاری، کارشناس گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت با لحاظ دستورالعمل های بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با قدردانی از تلاش های همکاران حوزه معاونت پرورشی و تبریک به افتخارآفرینان منطقه، قرآن کریم را تنها نسخه شفابخش عالم برشمرد و تمسک به آن را تنهاترین راه نجات بشریت دانست.

وی افزود: نهج البلاغه، برادر قرآن و بزرگترین قانون اساسی و صحیفه سجادیه، خواهر قرآن و دارای بلندترین مضامین عرفانی در قالب مناجات و دعاست.

در ادامه علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، با قدردانی از حمایت و پشتیبانی مدیر منطقه و تبریک به برگزیدگان از زحمات کارشناسان قرآن، عترت و نماز منطقه قدردانی کرد.

در این مراسم از برگزیدگان استانی مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در سال تحصیلی 99-1398 فرانک کاظمی، رتبه اول رشته صحیفه سجادیه، سعید باقری، رتبه دوم رشته قرائت قرآن کریم، فاطمه عطارزاده، رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم و فاطمه سلیمانی روزبهانی، رتبه سوم رشته تفسیر جزء 20 قرآن کریم و از دانش آموزان ممتاز سی و نهمین دوره مسابقه مجازی درس هایی از قرآن کریم، از مدارس متوسطه دوره اول سیده پرنیا انوری آموزشگاه شاهد آسیه، فاطمه رضایی آموزشگاه سمیه، دیانا گل بداغی، آموزشگاه شعبانی، فاطمه احمدی آموزشگاه 15 خرداد، لادن عباسی آموزشگاه سعدی و از مدارس متوسطه دوره دوم زینب باقری، آموزشگاه ایران؛ زینب سادات وکیل، آموزشگاه امام محمد باقر(ع) و معصومه مطهری نژاد از آموزشگاه توحید با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار