رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

دوره آموزش خبرنگاری پانا ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از برگزاری دوره خبرنگاری پانا ویژه دانش آموزان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش خبرنگاری پانا ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود

اسماعیل خرامیده در گفت و گو با پانا گفت: در اجرای بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و توانمندسازی دانش آموزان علاقه مند در زمینه خبرنگاری فعالیت دانش‌آموزان در این عرصه یک دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان مرکز استان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری از ۴ بهمن لغایت ۹ بهمن در محل سازمان دانش آموزی هرمزگان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را توسعه و گسترش سواد رسانه ای در دانش آموزان آموزش و تربیت صحیح علاقه‌مندان در این عرصه عنوان کرد.

خرامیده در ادامه افزود: با توجه به اینکه با همکاری سازمان مرکز یک دوره آموزش مدرسین خبرنگاری به مدت 3 روز از طریق فضای مجازی برگزار شد و 8 نفر از مربیان و خبرنگاران علاقه مند در این دوره شرکت کرده و با موفقیت دوره را به اتمام رساندند. با استفاده از همین مربیان شرکت کننده در دوره مدرسی تعداد ۱۶ نفر از دانش آموزان مرکز استان از بین پایه های هفتم، هشتم، نهم و دهم انتخاب و برابر برنامه تنظیمی به صورت جداگانه پسران و دختران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: علاوه بر این با ایجاد کانال و گروه های مختلف در بستر شبکه شاد این سازمان در حال برنامه‌ریزی جهت آموزش بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان علاقه مند سراسر استان است که هر یک از مدرسین وظیفه آموزش تعدادی از دانش آموزان شهرستان ها و مناطق استان را عهده‌دار شده و امید است دانش آموزان نیز با علاقه و انگیزه ای که دارند با جدیت در این دوره حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد: نشستی در خصوص برنامه ریزی و اجرای دقیق و به موقع این دوره با حضور کارشناسان و مسئولین سازمان دانش آموزی مرکز استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار