شرایط لازم برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل در گلستان فراهم می‌شود

پانا(گلستان)-استاندار گلستان با اشاره به این که گلستان در بخش آسیب‌های اجتماعی وضعیت بهتری نسبت به دیگر استان‌ها دارد، عنوان کرد باید همه تلاش خود را برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل در استان گلستان به کار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شرایط لازم برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل در گلستان فراهم می‌شود

به گزارش اداره کل استانداری گلستان، هادی حق‌شناس صبح امروز در چهارمین کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در بخش آسیب‌های اجتماعی وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌های کشور دارد اما یک مورد آسیب اجتماعی هم زیاد است و باید برای کاهش آن تلاش کنیم.

وی افزود: آسیب‌شناسی 18گانه که در طرح تقسیم کار ملی مطرح شد باید با توجه به شاخص‌ها و ظرفیت‌ها به دستگاه‌ها ارائه و فعالیت‌ها در جلسات بعدی گزارش شود.

حق‌شناس ادامه داد: در گزارشی که پزشکی قانونی به دادستانی ارائه داده انواع قرص برنج عاملی برای خودکشی است و دادستانی با توزیع کنندگان برخورد و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کند.

استاندار گلستان با اشاره به کودکان ترک تحصیل کرده در استان گفت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کودکانی که به علت فقر مالی از تحصیل بازماندند را با همکاری آموزش و پرورش شناسایی کند تا تجهیزات آموزشی از طریق خیران در اختیارشان قرار بگیرد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: آمار دقیق کودکان کار و خیابانی هم باید از طریق اداره کل بهزیستی ارائه و شرایط برای تحصیل و بازتوانی آنها فراهم شود.

وی یادآور شد: اداره کل آموزش و پرورش هم اطلاعات مربوط به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را به دستگاه‌های اجرایی مانند بهزیستی و کمیته امداد ارائه و شرایط مساعدت به آنها فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار